شیرخشک‌های رژیمی در داروخانه‌های منتخب کرمانشاه توزیع شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۰:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۳۱۸۷
شیرخشک‌های رژیمی در داروخانه‌های منتخب کرمانشاه توزیع شد
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توزیع شیرخشک‌های رژیمی در داروخانه‌های منتخب استان کمبود این ماده غذایی نوزادان طی چند روز آینده بر طرف می‌شود.

به گزارش برنا؛ قباد محمدی، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه محموله‌ای از شیرخشک‌های رژیمی قرار بود هفته شیرخشک‌های رژیمی در داروخانه‌های منتخب کرمانشاه توزیع شدگذشته وارد استان شود، گفت: متاسفانه این محموله یک هفته با تاخیر به دست ما رسید و این باعث کمبود شیرخشک‌های رژیمی در داروخانه‌ها شد.

او با اشاره به اینکه توزیع شیرخشک‌های رژیمی از روز گذشته در داروخانه‌های منتخب استان آغاز شده، افزود: به شرکت‌های پخش دستور داده شده این ماده غذایی نوزادان را در اسرع وقت در داروخانه‌ها مخصوصا داروخانه‌های شبانه روزی توزیع کنند تا این کمبود طی دو سه روز آینده در سطح بازار بر طرف شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مردم توصیه کرد: از خرید شیرخشک‌های رژیمی در بازار آزاد و خارج از شبکه توزیع داروخانه‌ها به جد خودداری کنند، زیرا علاوه بر تهدید سلامتی نوزادان به علت تقلبی بودن بسیاری از این محصولات، با چند برابر قیمت مصوب به فروش می‌رسند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز