به مناسبت یکمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی محقق شد؛

برپایی اردوی جهادی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در روستای دلی مهتاب

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۸:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۳۹۵۵
برپایی اردوی جهادی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در روستای دلی مهتاب
مدیرکل و جمعی از امدادگران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت سردار سلیمانی، در قالب اردوی جهادی با نیازمندان دلی مهتاب از توابع بخش چاروسای استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل و جمعی از امدادگران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در قالب اردوی جهادی با نیازمندان دلی مهتاب از توابع بخش چاروسای استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این دیدار، گفت: در این سفر دوروزه خدمات مختلف امدادی برای حمایت از خانواده ایتام و بی‌سرپرست و تحت حمایت با کمک خیران ارائه شد.

وی با اشاره به ویزیت رایگان 40 نفر از نیازمندان در روستای دلی مهتاب، تصریح کرد: مقداری دارو به ارزش دو میلیون تومان و 40 بسته بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد.

مبشری با اشاره به اینکه روستای دلی مهتاب دچار محرومیت زیادی است و مردم آن نیازمند حمایت و توجه ویژه هستند، افزود: هدایایی از قبیل بسته‌های فرهنگی ازجمله کیف و نوشت‌افزار، 12 بسته ورزشی و مواردی از قبیل آرد و برنج به نیازمندان این روستا اهداء شد.

وی تأکید کرد: نبود راه روستایی مناسب تا دلی مهتاب باعث شده، مردم این روستا برای عبور و مرور با مشکلات زیادی روبرو باشند و به دلیل بارش برف و باران مسیر ارتباطی قطع می‌شود و خدمات‌رسانی به مردم این روستا کمتر است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه مسئولان به مشکلات زیرساختی این منطقه به‌خصوص راه روستایی شد.

مبشری با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و در استان گفت: کمیته امداد در این ایام کرونایی، همچون روزهای گذشته پاسخگوی مردم است و اختلالی در روند خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان ایجاد نشده است.

وی بابیان اینکه با اعلام اینکه سامانه اینترنتی درخواست دهی برای مردم فعال است، افزود: مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر اقشار نیازمند می‌توانند بدون مراجعه حضوری در سامانه اینترنتی e.emdad.ir درخواست‌های خود را ثبت کنند تا مسئولان مربوطه در کمیته امداد پاسخ دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز