غیر از شهرکرد وضعیت سایر شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری زرد است

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۷:۰۵
کد خبر: ۱۱۱۴۹۵۷
غیر از شهرکرد وضعیت سایر شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری زرد است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: بجز شهرکرد وضعیت سایر شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری زرد است

به گزارش برنا؛ مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: در این استان به لحاظ تعداد موارد بستری همه شهرستان‌ها بجز شهرکرد دارای وضعیت زرد هستند.

او افزود: در صورتی که روال کاهش موارد ابتلا به کرونا در شهرستان شهرکرد طبق پنج روز گذشته باشد، این شهرستان نیز از هفته آینده وارد وضعیت زرد می‌شود.

شیرانی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۴ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۳۴ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

او افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۳ مراجعه کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کووید_۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

شیرانی اضافه کرد: هم اکنون ۸۰ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۵۲ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

او با ابراز تاسف از اینکه، طی شبانه روز گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید_۱۹ در استان گزارش شده است و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۷۲۱ نفر است.

شیرانی گفت: هم اکنون ۱۲ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز