صدور و تمدید ۶۳ پروانه کاربرد علامت استاندارد در کهگیلویه و بویر احمد

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۱:۱۴
کد خبر: ۱۱۱۵۶۵۴
صدور و تمدید ۶۳ پروانه کاربرد علامت استاندارد در کهگیلویه و بویر احمد
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 63 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی برای واحدهای تولیدی و خدماتی این استان صادر و تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون  45 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر، 18 پروانه تمدید، 18 پروانه ابطال و 23 فقره پروانه دیگر تعلیق شدند. 

وی افزود: پروانه های صادره، مربوط به واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی و معدنی، صنایع غذایی، صنایع سلولزی و بسته بندی و صنایع شیمیایی می باشند. 

رحمتی بیان داشت: تولید کنندگانی که محصولات و تولیدات آنها مشمول مقررات استاندارد اجباری است باید قبل از تولید انبوه، توزیع و فروش کالاها، نسبت به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد اقدام کرده و نشان استاندارد ملی ایران را با کد رهگیری ده رقمی، بر روی محصول و بسته بندی خود به نحوی درج نمایند که از طرف مصرف کننده دیده شود.

 مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان عنوان کرد: پس از بازرسی و نمونه برداری از محصولات واحدهای تولیدی و انجام آزمون بر روی نمونه ها توسط آزمایشگاه ‌های مرجع اداره کل یا آزمایشگاه های همکار تأیید صلاحیت شده استاندارد، بررسی نتایج آزمون ها و تایید صلاحیت مدیر کنترل کیفیت، در کمیته علایم منجر به اتخاذ تصمیماتی چون صدور پروانه، تمدید پروانه، ابطال یا تعلیق پروانه کاربرد علامت استاندارد خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز