مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان:

۶۵ هزار مشترک در استان مرکزی مشمول طرح آب رایگان شدند

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۵۷۰۱
۶۵ هزار مشترک در استان مرکزی مشمول طرح آب رایگان شدند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: ۶۵ هزار مشترک در استان مرکزی مشمول طرح آب امید شدند و هزینه ای از آنها دریافت نمی شود.

به گزارش برنا از اراک ، یوسف عرفانی نسب در آیین بهره‌برداری از  ۴۰ پروژه آبرسانی برای ۷۴ روستای استان مرکزی که با حضور مجازی وزیر نیرو و همچنین استاندار مرکزی، نماینده مردم ساوه در مجلس و جمعی از مسئولان در روستای سیلیجرد شهرستان ساوه برگزار شد، افزود: با ابتکار وزارت نیرو اجرای طرح ملی آب امید برای کسانی که یک سوم از الگوی مصرف در سطح کشور را رعایت کنند، آغاز شده و  هیچ هزینه‌ای از این مشترکین دریافت نخواهند شد.

وی افزود: اجرای این طرح از ابتدای دی ماه در استان مرکزی آغاز شد و در مرحله نخست حدود ۶۵ هزار مشترک معادل ۱۸ درصد از کل مشترکان آب و فاضلاب استان مرکزی مشمول شدند و امیدواریم با صرفه‌جویی مردم، این تعداد افزایش یابد.
به گفته او، در مجموع شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۷ درصد جمعیت روستایی را در سطح استان تحت پوشش دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی بیان کرد: ۳۰ روستای بالای ۱۰۰ خانوار در استان شناسایی شده که در صورت همکاری شوراهای محلی، بخشداران و دهیاران جمعیت تحت پوشش شرکت آبفای استان به بیش از ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز