آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح گردشگری در گچساران

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۷:۴۵
کد خبر: ۱۱۱۶۲۹۵
آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح گردشگری در گچساران
عملیات اجرایی ۲ طرح زیرساخت های گردشگری گچساران شامل مجتمع های رفاهی تفریحی و بومگردی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد در آئین کلنگ زنی این طرح ها گفت: پروژه های گردشگری گچساران با ۵۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ظرفیت اشتغالزایی ۲۰ نفر اجرا می شود.

مجید صفایی بیان کرد: طرح مجتمع بوم گردی در نزدیکی شهر دوگنبدان با سرمایه گذاری ۱۷ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۱ نفر یکی از طرح های حوزه گردشگری گچساران که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی اضافه کرد: این طرح در زمینی به مساحت یکهزار و۲۴ متر مربع و زیربنای ۴۷۰ متر مربع اجرا می شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مجتمع تفریحی رفاهی شهر دوگنبدان دیگر طرحی است که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

صفایی بیان کرد: این طرح با سرمایه گاری ۳۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۹ نفر در زمینی به مساحت یکهزار و۱۳ متر مربع اجرا می شود.

وی عنوان کرد: تاکنون یک هتل چهار ستاره، یک مهمان پذیر، ۶ باغ تفریحی، سه رستوران بین راهی ،چهار اردوگاه گردشگری ، یک کمپینگ اقامتی و چهار اردوگاه تفریحی در شهرستان گچساران احاث شده است.

سالیانه بیش از یک میلیون نفر از جاذبه های گردشگری گچساران بازدید می کنند.

وی همچنین از آمادگی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای زیرساخت های گردشگری در استان خبر داد.

صفایی ابراز داشت: سرمایه گذاری برای ایجاد کمپ های گردشگری در مناطق عشایری و اقامتگاه های بومگردی از مهمترین زیرساخت های مورد توجه میراث فرهنگی استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز