در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال:

کراپ نماینده بهبهان را با جشنواره گل بدرقه کرد

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۱۱۷۰۷۰
کراپ نماینده بهبهان را با جشنواره گل بدرقه کرد
تیم فوتسال کراپ الوند در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال ، مقابل اهورای بهبهان به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین،  هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی لحظاتی قبل با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که تیم فوتسال کراپ الوند در یک دیدار پرگل موفق شد با نتیجه پرگل پنج به صفر  اهورای بهبهان را با شکست بدرقه کرد.

در این دیدار که در سالن یادگار امام الوند برگزار شد ، فوتسالیست های کراپ با نتیجه موفق شدند به برتری برسند و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

در نیمه نخست این بازی بازیکنان کراپ با گردش توپ در تمامی نقاط بازی موفق شدند عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذارند و با سه گل برتری این نیمه را به پایان برسانند و راهی رختکن شوند.

گل های تیپ کراپ در نیمه نخست توسط مهدی جاوید ملی پوش با تجربه ای به ثمر رسید که توانست دو گل را وارد دروازه حریف بهبهانی کند و دیگر گل نیمه نخست را مهران عالیقدر باز هم روی پاس زیبای مهدی جاوید به ثمر رساند.

نیمه دوم این دیدار باز هم با نمایش زیبای بازیکنان کراپ ادامه یافت و مهدی جاوید در آغاز این نیمه موفق شد با زدن گل سوم خود کراپ را با چهار گل از نماینده بهبهان پیش بیندازد.

در ادامه این دیدار مهدی جاوید می توانست خود را در این دیدار چهار گله کند ، اما ضربه این بازیکن از روی نقطه دوم پنالتی با بدشانسی با برخورد به تیرک دروازه راهی اوت شد .

تیم کراپ در دقایق پایانی این دیدار موقعیت های زیادی را دوی دروازه اهودای بهبهان ایجاد کرد و می توانست گل های بیشتری را به ثمر برساند ، اما بدشانسی و البته نمایش خوب دروازبان اهورا مانع از گل های بیشتر کراپ شد .

در حالی که تنها دو دقیقه به پایان این دیدار زمان باقی مانده بود ، بار دیگر داور برای کراپ پنالتی از روی نقطه دوم اعلام کرد که البته این بار هم مهدی جاوید نتوانست گلزنی کند و توپ این بازیکن راهی اوت شد.

این پایان کار نبود و در ثانیه های پایانی این بازی محسن فرهمند موفق شد گلزنی کند تا کراپ در پایان این بازی با نتیجه ۵ - صفر تیم اهورای بهبهان را مغلوب کند.

شاگردان رضا لک در تیم کراپ با این نتیجه در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور ۵ امتیازی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز