مدیرکل استاندارد استان مرکزی:

یک هزار و ۳۴ نازل سوخت در استان مرکزی آزمون شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۲:۵۷:۳۱
کد خبر: ۱۱۱۷۶۹۲
یک هزار و ۳۴ نازل سوخت در استان مرکزی آزمون شد
مدیرکل استاندارد استان مرکزی از آزمون یک هزار و 34 نازل سوخت در استان خبر داد.

به گزارش برنا از اراک ،  مهنازجعفریان در گفتگو با برنا  افزود:  این اداره‌کل با هدف نظارت و کنترل هر چه بهتر عملکرد نازل‌های عرضه سوخت، از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و 34 آزمون از نازل‌های عرضه سوخت را در سطح استان در سال ۱۳۹۹ انجام داده است.

وی همچنین با اشاره به فعال بودن 150 جایگاه سوخت مایع درسطح استان مرکزی گفت : در سال جاری یک هزار و 34 آزمون از نازل های توزیع سوخت جایگاه ها که به غیر از مواقع ضروری به صورت دوره ای 2 نوبت در سال انجام می شود ، توسط کارشناسان اداره کل استاندارد استان و آزمایشگاه های همکار تایید صلاحیت شده توسط سازمان ملی استاندارد مورد بررسی قرار گرفت .

جعفریان تصریح کرد : پس از آزمون دوره ای نازل های سوخت مایع ، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان است بر روی آن نصب و در صورت نقص ، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می گردد.

مدیر کل استاندارد در پایان اضافه کرد: در صورتیکه شهروندان مغایرتی در صحت عملکرد نازل جایگاه های مشاهده کنند می توانند از طریق تلفن ۱۵۱۷ موضوع را به این اداره کل اطلاع تا کارشناسان بلافاصله نسبت به دفاع از حقوق مصرف کنندگان و پیگیری موضوع اقدام نمایند.

 

نظر شما