توسعه زیرساخت های ورزشی شهرستان فردوس با کمک شهرداران

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۹:۳۸:۱۸
کد خبر: ۱۱۱۸۶۱۹
توسعه زیرساخت های ورزشی شهرستان فردوس با کمک شهرداران
مدیرکل ورزش و جوانان در جریان سفر به همراه معاونین به شهرستان فردوس، با شهرداران فردوس، باغستان و اسلامیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، عزیزی در این نشست صمیمی با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه بین وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش های همگانی و رئیس سازمان شهرداری ها برای برای بهبود بخشیدن به وضعیت اماکن ورزشی موجود و یا تسریع روند اجرایی طرح های در دست اقدام، از شهرداری ها خواست در بودجه پیشنهادی ۱۴۰۰ توجه بیشتری به حوزه ورزش داشته باشند چرا که در این زمان کنونی با توجه به محدودیت ها و عدم تحرک مناسب، مردم بیشتر دچار اضافه وزن و عدم نشاط و آسیب های جدی دیگر شده اند. وی از شهرداران خواست علاوه بر کار در حوزه زیرساخت‌ها از لحاظ معنوی نیز ورزش را مد نظر قرار دهند و در نامگذاری اماکن و یا نصب المان‌ها در مسیر مجموعه های ورزشی، نمادهای ورزشی را نیز در نظر داشته باشند.

 عزیزی همچنین با پیشنهاد ساخت یک مجموعه ورزشی روباز چند منظوره در شهر باغستان به شهردار این شهر، به منظور تامین چمن مصنوعی به شرط آماده سازی زیرساخت و فنس کشی آن مجموعه نیز قول مساعد داد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین با پیشنهاد ساخت یک مجموعه ورزشی روباز چند منظوره در شهر باغستان به شهردار این شهر، به منظور تامین چمن مصنوعی به شرط آماده سازی زیرساخت و فنس کشی آن مجموعه نیز قول مساعد داد.

 کاظمی، شهردار فردوس از برنامه های شهرداری برای زیرساخت های ورزشی گفت و افزود: شهرداری فردوس بیشتر از یک میلیارد تومان در سال گذشته در حوزه ورزش هزینه کرده است که این هزینه از بحث پیاده رو سازی ها جداست، که در پیاده رو سازی هم اقدامات خوبی صورت گرفته چرا که استفاده چند منظوره دارد و علاوه بر ظرفیت ورزشی آن از لحاظ منظر شهری و استفاده های عمومی نیز از آن بهره برداری می شود.

 وی از پیشنهاد عزیزی برای احداث زمین های کوچک محلی برای ورزشهایی مثل والیبال، تنیس و.... استقبال کرد.

 قلی زاده، شهردار باغستان نیز از شروع زیرسازی پیاده روهای این شهر گفت و اظهار امیدواری کرد دو کیلومتر ورودی شهر در عرض ۷ متر تا پایان سال حداقل ۳۰ درصد پیشرفت داشته باشد. 

وی افزود :ما دغدغه ورزش را داریم چرا که خواسته مردم هم هست و آمادگی داریم برای احداث زمین والیبال و فوتبال ساحلی همکاری کنیم. شهردار باغستان برنامه تبدیل حمام قدیمی به گود زورخانه را از برنامه های در دست اقدام عنوان کرد که عزیزی برای تجهیز آن قول همکاری داد.

 خطیب، شهردار اسلامیه با بیان اینکه در سال گذشته ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری برای ورزش هزینه کرده ایم، افزود: قطعا هزینه کردن برای ورزش یک سرمایه گذاری است که جوانان و سرمایه های آینده ما بتوانند از آن بهره مند شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز