رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:

حراست از محتوا و هویت انقلاب اسلامی برای جلوگیری از تحریف دشمنان

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۴:۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۱۱۹۰۲۶
حراست از محتوا و هویت انقلاب اسلامی برای جلوگیری از تحریف دشمنان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مضمون، محتوای و هویت انقلاب باید مورد حراست و پاسداری قرار گرفته و زنده نگه داشته شود تا دشمنان نتوانند آنها را تحریف کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در نشست هم‌اندیشی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری این جلسه برنامه‌ریزی برای گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب در دنیا است که برپایه دین، شریعت، اخلاق و عقلانیت بنا شده لذا همه وظیفه دارند به بهترین نحو مطلوب ایام الله دهه فجر را گرامی بدارند.

این مسئول بیان داشت: تحقق این امر مهم نیازمند عزم و اراده مردم و مسئولان اجرایی کشور است.

خاضع بر بیان خدمات و دستاوردها و موفقیت‌های کشور در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف علی‌رغم تهدیدها و تحریم‌ها با رویکرد و محوریت دانش بومی تاکید کرد  و افزود: به شبهات ایجاد شده از سوی دشمنان در مورد اهداف و آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب به خوبی پاسخ داده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ملت ایران در دوران پهلوی از سوی بیگانگان تحقیر می‌شدند اما امروز به برکت انقلاب دارای عزت و عظمت و مجد هستند و با افتخار زندگی می‌کنند.

وی گفت: باید در برنامه‌های ایام الله دهه فجر امسال نقش مردم در شکل‌گیری انقلاب، نقش امام در بیداری ملت ایران و نقش رهبر انقلاب در تداوم راه و آرمان‌های امام و انقلاب بیان شود.

خاضع افزود: موارد دیگری که باید در برنامه‌های دهه فجر تشریح شود شامل حرکت رو به رشد انقلاب، خدمات و دستاوردهای نظام و شعارهای راهبردی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، شهدای هسته‌ای و دفاعی و رشادت‌های سردار شهید سلیمانی در جبهه مقاومت است.

وی در ادامه گفت: اغلب برنامه‌های ایام الله دهه فجر با توجه به بیماری کرونا در بستر فضای مجازی خواهد بود و اجرای حضوری و میدانی برنامه‌ها همراه با رعایت نکات بهداشتی به تصمیم ستاد ملی کرونا بستگی دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۲۲ کمیته برای برگزاری برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان تشکیل شده که شرح وظایف و مسئولیت اعضا به زودی ابلاغ می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز