رئیس هیات قایقرانی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

اختصاص ۵ فروند قایق به هیات قایقرانی شهرستان کهگیلویه

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۹:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۹۳۱۱
اختصاص ۵ فروند قایق به هیات قایقرانی شهرستان کهگیلویه
رئیس هیات قایقرانی کهگیلویه وبویراحمد از اختصاص 5 فروند قایق به هیات قایقرانی شهرستان کهگیلویه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛احمد گنجی با بیان این خبر گفت:در جهت رشد و توسعه رشته قایقرانی ،5 فروند قایق به هیات شهرستان کهگیلویه و شهر دهدشت اختصاص یافت.

گنجی ،رئیس هیات قایقرانی استان افزود:2 فروند قایق دو نفره کانو کانادایی ،1 فروند قایق یک نفره کانو کانادایی و 2 فروند قایق کایاک کانادایی یک نفره برای توسعه ورشد این رشته به شهرستان کهگیلویه اهدا شد .
 
رئیس هیات قایقرانی کهگیلویه وبویراحمد ارزش این پنج فروند قایق را حدود 40 میلیون تومان ذکر و اظهار کرد:رشته قایقرانی در حال حاضر در شهرستان های بویراحمد ،گچساران و کهگیلویه فعال است .
 
این مقام مسئول در هیات قایقرانی استان از اختصاص تجهیزات رشته کاناپلو قایقرانی به شهرستان گچساران در آینده نزدیک خبر داد.
 
گنجی ،از طرح آمایش سرزمینی رشته قایقرانی در شهرستان های استان خبر و ادامه داد:شهر یاسوج برای رشته های اسلالوم ،دراگون و رفتینگ ،شهر دهدشت برای رشته آبهای آرام ،کایاک و کانو کانادایی و شهر گچساران برای رشته کاناپلو انتخاب شده است.
 
رئیس هیات قایقرانی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از حمایت های علوی مدیر کل وریاست فدراسیون در توسعه این رشته در استان ، از میزبانی شهر دهدشت و سد مارون برای برگزاری رقابتهای قهرمانی روستائیان کشور در فروردین ماه 1400 خبر داد.
 
گنجی ، توجه به اصل آموزش در این هیات را مهم و ضروری برشمرد و از برگزاری وبینار آموزشی برای قایقرانان شهر دهدشت زیر نظر اساتید فدراسیون قایقرانی کشور در 5 بهمن ماه خبر و تصریح کرد:دوره استعداد یابی رده های سنی 9 تا 20 سال در دو بخش بانوان و آقایان در شهر یاسوج برگزار می شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز