مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمدخبرداد:

جزئیات بازگشایی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد/ آموزش حضوری از اول بهمن آغاز می شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۲:۰۹
کد خبر: ۱۱۱۹۴۰۱
جزئیات بازگشایی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد/ آموزش حضوری از اول بهمن آغاز می شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش در زمینه آموزش در مدارسی که تاکنون بصورت غیر حضوری بودند و هم اکنون در وضعیت های زرد یا آبی هستند از یکم بهمن ماه بازگشایی می‌شوند .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛هادی زارع پور در نشست هماهنگی بازگشایی مدارس با حضور شورای معاونین آموزش و پرورش استان اظهار داشت :این بازگشایی شامل تمامی دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی و مدارس ابتدایی و متوسطه با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر در وضعیت آبی است.

وی افزود: هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش در آموزشهای مهارتی،کارآموزی و کارورزی با وضعیت زرد و آبی نیز بازگشایی می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به ضرورت همراهی و همکاری خانواده‌ها گفت :برای آغاز کلاسهای حضوری شورای مدرسه تشکیل و تعداد دانش آموزان در کلاس های حضوری کمتر از ۱۰ نفر است

وی اظهار کرد: وضعیت ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعلام و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و بویژه در شبانه‌روزی ها الزامی است.

زارع پور بیان داشت: در مناطق نارنجی زرد و آبی فعالیت کادر اداری و اجرایی مدارس بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مانند سایر کارکنان دولت است.

وی گفت :بستر شاد ،آموزش های تلویزیونی، بسته های آموزشی در مدارس مشمول الگوی حضوری همچنان ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز