فرمانده انتظامی قزوین خبر داد:

رضایتمندی ۷۲ درصدی شهروندان قزوینی از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۱:۴۶
کد خبر: ۱۱۱۹۴۱۳
رضایتمندی ۷۲ درصدی شهروندان قزوینی از اجرای 
طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی
فرمانده انتظامی استان قزوین ابراز رضایتمندی ۷۲ درصدی شهروندان از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی را در سطح خیلی خوب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین; سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار کرد: امروزه نظرسنجی یکی از ابزارهای علمی مدیران توانمند برای سنجش افکار عمومی و آگاهی ازدیدگاه¬های آنان برای ارتقاء و بهبود مدیریت سازمانی است.

وی افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک سازمان نظامی با تشکیلات و ساختار وسیع، وظیفه خطیری را در جامعه برعهده دارد و از این رو نظم و امنیت اجتماعی یکی از مهمترین نیازهای اجتماعی است که ناجا وظیفه حفظ و ارتقاء آن را در جامعه برعهده دارد.

سردار ابراهیمی اظهار داشت: با توجه به این کار ویژه مهم مدیران این سازمان برای ارتقاء و بهبود عملکرد خود لازم است به طور دائم بازخورد اقدامات خود در جامعه را دریافت کنند و به رفع معایب و نواقص آن بپردازند. 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: کارکنان این فرماندهی به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به شهروندان است و برابر آمار ارائه شده و نتایج حاصل از پیمایش های معاونت اجتماعی این فرماندهی، میزان رضایت از این نیرو افزایش یافته است.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه مجموع کلیه فعالیت های کارکنان در رده های اجرایی پلیس استان منجر به افزایش میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد شده است، تصریح کرد: برابر نظرسنجی صورت گرفته توسط معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، شهروندان اقدامات پلیس در موضوعاتی چون مقابله با سارقان و مالخران، جمع آوری معتادین پرخطر و متجاهر، مقابله با اراذل و اوباش، برخورد با فروشندگان مواد مخدر، اجرای طرح های ترافیکی و مقابله با نزاع و درگیری را موجب کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی دانستند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه خوشبختانه نتایج حاصله از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در محلات و مناطق آلوده موجب افزایش میزان رضایتمندی شهروندان شده و آنان وجود امنیت را در محلات مورد نظر 72 درصد و در سطح خیلی خوب و خوبارزیابی نموده اند عنوان داشت: نگاه و اعتماد مردم به پلیس خیلی بالاتر رفته و در این راستا طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی با قوت ادامه و استمرار خواهد یافت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز