برگزاری و اجرای ۳۰۳ عنوان برنامه گرامیداشت دهه فجر در خراسان جنوبی

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۶:۳۳
کد خبر: ۱۱۲۳۴۵۷
برگزاری و اجرای ۳۰۳ عنوان برنامه گرامیداشت دهه فجر در خراسان جنوبی
جلسه کارگروه تخصصی ورزش و جوانان به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور معاونین و مسئولین ستادی اداره کل برگزار شد .

به گزارش برنا خراسان جنوبی، مدیر کل ورزش و جوانان استان در کارگروه تخصصی برنامه های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با بیان اینکه اطلاع رسانی مطلوب برنامه ها باید در دستور کار قرار گیرد گفت : ما باید از تمام ظرفیت های رسانه ای چه در رسانه ملی چه در شبکه های اجتماعی ، سایت ها و رسانه های مکتوب به خوبی استفاده کنیم و نهایت تلاش خودمان را برای امیدواری به آینده به ویژه در نسل جوان جامعه داشته باشیم .

حسن عزیزی تصریح کرد : با توجه به اینکه در 22 بهمن سال 97 و بیانیه گام دوم انقلاب، توسط مقام معظم رهبری مدظله العالی مطرح شد بر همین اساس ما باید این بیانیه را در قالب نشست های بصیرتی و متناسب با آن ماموریت هایی که استاندار در استان در چارچوب شعار" تدبیر ، تلاش و توسعه " تبیین کرده اند را با جدیت پیگیری کنیم .

وی با توجه به اینکه خانه های جوانان منشا شور ، نشاط و اعلام ظرفیت ها هستند خاطر نشان کرد: یکی از محوری ترین برنامه هایی که ما در دهه مبارک فجرامسال دنبال می کنیم تببین دستاوردها ، اقدامات و برنامه های دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه جوانان است که در همین راستا باید نشست های تخصصی و بصیرتی را در قالب نشست های صمیمی مدیران دستگاه های اجرایی با قشر مخاطب جوان برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه دهه فجر امسال در حوزه ورزش و جوانان بسیار متفاوت تر از سالیان گذشته است افزود: مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان در دهه فجر امسال، بیش از 303 عنوا ن برنامه ورزشی، فرهنگی و جوانان برنامه ریزی کرده است که به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگشت پیروز انقلاب شکوهمند اسلامی در مرکز و شهرستان های استان اجرایی خواهد شد.

عزیزی با نگاه به توسعه زیرساخت های ورزشی در شهرستان های استان و توزیع متوازن، پایدار و عادلانه امکانات و زیرساخت های ورزشی و تاکید بر شعار انقلاب اسلامی،بالنده و مقتدر چون کوه استوار گفت: در دهه فجر امسال 42 پروژه ورزشی شامل ، سالن، چمن مصنوعی و خانه های جوانان در نقاط مختلف استان به مناسبت گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر، همزمان با سفر دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و همچنین کلنگ آغاز عملیات اجرایی 12 پروژه ورزشی در این سفر به زمین خواهد خورد و با این اتفاقات مبارک، جمعیت کثیری از جوانان مستعد و با نشاط در نقاط مختلف استان از خیر و برکات آن منتفع خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با عنایت به لزوم توجه به جوانان بیان کرد: داشتن خانه جوانان در شهرستان های استان از برنامه های ما است و بر همین اساس در ایام ا... دهه فجر تعداد 4 خانه جوانان در شهرستان های بیرجند، طبس، سربیشه و سرایان افتتاح و جوانان خلاق و باانگیزه این شهرستان ها صاحب خانه می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز