نشست مدیرکل اداره تعاون کار رفاه اجتماعی با فرماندار و معاون ویژه شهرستان طبس

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۱۲۵۳۰۵
اشرفی مدیرکل تعاون کار رفاه اجتماعی باتوجه به تشکیل ستاد توسعه خاوران و معاونین وزارت تعاون،کار رفاه اجتماعی مسائل و‌مشکلات مختلف در استان رفع گردد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی مهندس اکبری راد در نشست با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس ضمن قدردانی از فعالیت های مدیرکل اداره تعاون،کار رفاه اجتماعی  از تلاش مهندس اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی به جهت حمایت از تولید، اشتغال ودستیابی در استان و برنامه ریزی جهت حضور معاونین وزارت تعاون کار رفاه اجتماعی تشکر و قدردانی نمودند . مهندس اشرفی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  دستیابی حضور معاونین را  سختکوشی کلیه همکاران پرتلاش خود دانسته و افزودند: باتوجه به تشکیل ستاد توسعه خاوران و تاکید جناب اقای دکتر عابدی معاون استاندار و حضور معاونین وزارت فرصت خوبی است که مسائل و‌مشکلات شهرستان ها خصوصا شهرستان طبس رفع گردد.

وی اضافه کرد باتوجه به حضور معادن در طبس توقع بر این است با حضور مهمانان مسائل در حوزه کارگری رفع گردد.و همچنین جذب نیرو در معادن در درجات مختلف صورت بگیرد.

اشرفی ادامه داد تسهیلات مختلفی در بحث اقامتگاه های بوم گردی و مشاغل خانگی در استان اعطا گردیده است که باتوجه به شیوع کرونا آسیب دیدند که فرصت مغتنمی است بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم و مسائل و‌مشکلات خصوصا در حوزه های فنی حرفه ای،بهزیستی، تامین اجتماعی حل کنیم.

مهندس فلاحی فرماندار ویژه طبس ضمن تقدیر و تشکر از مهندس اشرفی مدیر کل اداره تعاون کار رفاه اجتماعی و همکاران این مجموعه از دغدغه اداره کار ضمن تاکید صحبت های ایشان بیان کرد باتوجه به وجود معادن در شهرستان خواستار رفع و‌مطالبات خصوصا کارگران  شهرستان طبس گردید.

 

نظر شما