مادران شهدا، غرس‌کنندگان نهال شهید؛ همسران شهدا بارورکنندگان این نهال‌

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۳:۵۲:۲۴
کد خبر: ۱۱۲۶۹۶۳
مادران شهدا، غرس‌کنندگان نهال شهید؛ همسران شهدا بارورکنندگان 
این نهال‌
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمددر نشست هماهنگی و برنامه ریزی تجلیل از مادان وهمسران شهداگفت :مادران شهدا، غرس‌کنندگان نهال شهیدوهمسران شهدا، بارورکنندگان این نهال‌ هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید منصور موسوی ظهر امروز در نشست هماهنگی و برنامه ریزی تجلیل از مادان وهمسران شهدا  در یاسوج ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) اظهار کرد:اگرچه عنوان شهید بر تارک تمامی ارزشها می‌درخشد اما دیدن این قله نور نباید ما را از توجه به کسانی این نورانیت از آنها نشأت گرفته و بدون آنها و تأثیرگذاری بی‌بدیلشان، امکان به‌وجود‌آمدن چنین نورانیتی وجود نداشت، غافل کند.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: اهمیت این موضوع نه صرفاً به‌عنوان جایگاه و مقام، بلکه به‌دلیل اوج نیاز جامعه دینی به چنین نورآفرینانی است که همواره با تولید نورانیت، هم خود شهید و هم جامعه‌ای را که شهید به آن تعلق دارد به اوج تعالی می‌رساند.

موسوی یاداور شد :قرار است به همین مناسبت با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور در منزل چند تن از مادران و همسران شهدا دیدار و با تعداد دیگر از سوی همکاران تماس تلفنی برقرار ، و ضمن تبریک و تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) از این عزیزان دلجویی شود.

وی در ادامه ابراز داشت: برخی از این برنامه ها شامل تجلیل از نخبه های اناث ایثارگر،برگزاری مراسم تجلیل از همسران ومادران شهدا نیروی انتظامی وارتش در ایام دهه مبارک فجر، وشاخص آنها برگزاری یادواره شهدا شهیده استان همزمان با کنگره ملی ۱۷ هزار زن شهیده کشور است. 

موسوی در پایان افزود :حقا که شجاعت شهید از مادر ایثارگری است که تربیت چنین فرزندی را به‌بهترین نحو و با معیارهای اسلامی و به‌نکویی انجام داده و به‌عهده داشته است و هم‌چنین، صبوری و تلاش‌های همسران شهدای گرانقدر را که با ایثارگری‌هایشان و هم‌چنین با قبول مسئولیت، سرپرستی و تربیت یادگاران آن عزیزان، دفاع از کشورمان را به‌شایستگی انجام دادند ارج می‌نهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز