کشف کالای قاچاق میلیاردی در گچساران

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۹:۵۳:۳۵
کد خبر: ۱۱۳۶۲۸۶
کشف کالای قاچاق میلیاردی در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ارزش۳میلیارد و۴۰۰ میلیون ریال درمحور مواصلاتی دیلم به گچساران توسط پاسگاه انتظامی آب شیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت:درراستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پاسگاه انتظامی آب شیرین شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور دیلم  به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند و مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۴ دستگاه خودرو شامل ۱ دستگاه وانت پراید،۱دستگاه سمند، ۱دستگاه خودرو پژو پارس  ودستگاه سواری پراید که بصورت کاروانی درحرکت بودندمشکوک و آنها را متوقف نمودند. 

سرهنگ موسوی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها ۷۰ عدد انواع لوازم خانگی،۱۲۱۶عدد انواع لوازم آشپزخانه  و... قاچاق به ارزش بیش از  ۳میلیاردو۴۰۰ میلیون ریال فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران  خاطر نشان کرد: دراین زمینه ۴ نفرقاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ انتقال یافت. 

درپایان این مقام انتظامی بابیان اینکه قاچاق ازتهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است تصریح کرد:نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کند.

 

نظر شما