فرماندار شهرستان بویراحمد خبر داد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شهر یاسوج

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۴:۱۲
کد خبر: ۱۱۳۷۶۶۲
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شهر یاسوج
محدودیت‌های ترافیکی با توجه به نارنجی شدن وضعیت کرونا در این شهرستان، علاوه بر محدودیت تردد بین شهری، محدودیت‌های ترافیکی نیز در مرکز شهر یاسوج از امروز به مدت یک هفته از ساعت ۱۶ تا ۲۱ اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ شاهرخ کناری در نشست ستاد مدیریت کرونای شهرستان بویراحمد اظهار داشت: عادی انگاری شرایط کرونا و بی توجهی در برپایی مراسم جشن و عزا، شرکت در دور همی‌ها، فعال بودن اماکن گردشگری و ازدحام جمعیت در مرکز شهر باعث گسترش دوباره کرونا در شهرستان بویراحمد شده است.

کناری افزود: با توجه به قرمز شدن وضعیت استان خوزستان ورود خودرو های این استان به کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است.

فرماندار بویراحمد رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در برخی ادرات و بانک‌ها را زنگ خطری جدی برای بازگشت این شهرستان به وضعیت قرمز دانست وبیان کرد: دیروز یکی از بانک‌های مرکز شهر یاسوج به دلیل بی توجهی به کرونا پلمپ و به چند دستگاه اداری هم برای رعایت بیشتر دستورالعمل‌های ستاد کرونا اخطار داده شد.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویر احمد نیز در این نشست گفت:ازدحام جمعیت در برخی دستگاه‌ها از جمله دادسراها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بانک‌ها، دفاتر پبشخوان و همچنین برخی صنوف از جمله خدمات موبایل و باشگاه‌های ورزشی نگران کننده است.

 محمد یزدان پناه افزود: شروع واکسیناسیون به منزله کنترل بیماری نیست زیرا فعلا بخش کوچکی از جامعه واکسیناسیون می شوند.
وی بیان کرد: همه ما باید تا کنترل نهایی کرونا همراه کادر بهداشت و درمان، دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم.

تعطیل شدن باغ‌های تفریحی، تالارهای پذیرایی مهدکودک‌ها و موسسه‌های آموزشی زبان و موسیقی و ممنوعیت تجمعات در مراسم عزا و عروسی از مصوبات این نشست بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز