برخورد با برگزارکنندگان تجمعات در سی‌سخت

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۵:۵۵:۴۳
کد خبر: ۱۱۳۸۴۵۵
برخورد با برگزارکنندگان تجمعات در سی‌سخت
فرماندار دنا با بیان این‌که برای حفظ سلامت مردم با کسی تعارف نداریم گفت: با برگزارکنندگان تجمعات در سی‌سخت برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ شورای سلامت شهرستان دنا به ریاست پناهی فرماندار دنا و اعضای شورای اداری در محل فرمانداری دنا برگزار شد.

 فرماندار دنا گفت: نتیجه زحمات یک ساله مردم دنا در مبارزه با کرونا باعث شد که تنها شهرستانی باشیم که به وضعیت قرمز گرفتار نشود و تنها شهرستانی که کمترین مبتلایان را باتوجه به جمعیت در استان داشته باشد.

فرماندار دنا با بیان اینکه با برگزارکنندگان مراسمات و خاکسپاری‌ها برخورد می‌شود، اظهار داشت: اقدامات سختگیرانه‌تری برای مقابله با شیوع ویروس مرگبارتر انگلیسی داریم.

پناهی گفت: ما هم برای سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و از این به بعد شدیدترین برخوردها را در دنا با حمایت و همراهی دیگر دستگاه‌ها برای سلامت مردم داریم ‌و با جدیت بیشتر توسط دستگاههای  نظارتی به صورت مستمر بر تمام صنوف، خبازی‌ها و تجمعات نظارت خواهیم داشت.

مقام اجرایی در دنا گفت: قدردان زحمات شهروندان سی‌سخت و روستاییان دنانشین هستیم که همگام و همراه اعضای ستاد پیشگیری با کرونا در نرسیدن این شهرستان به رنگ قرمز گام برداشتند. 

رئیس شورای سلامت دنا تصریح کرد: از این به بعد جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی خاکسپاری‌ها باید با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان و الزاما با مجوز فرمانداری وقبل از ظهر برگزار شود.

 

نظر شما