پلمب عطاری متخلف در کرمانشاه

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۰:۴۹:۰۳
کد خبر: ۱۱۳۸۷۰۵
پلمب عطاری متخلف در کرمانشاه
یک عطاری متخلف در شهر کرمانشاه که اقدام به فروش دارو‌های روانگردان و طبابت غیرقانونی می‌کرد، پلمب شد.

به گزارش برنا؛ رییس اداره نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل غذا و داروی دانشگاه پلمب عطاری متخلف در کرمانشاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه کارشناسان بهداشتی به صورت دوره‌ای از اماکن عرضه غذا و دارو بازدید می‌کنند، گفت: در این بازدید‌ها، از یک عطاری که در حاشیه شهر کرمانشاه فعالیت می‌کرد ۲۵ قلم داروی غیر مجاز و مخدر از جمله شربت متادون، دارو‌های روانگردان، سرنگ، انواع قیچی‌های جراحی و سر رسید‌های بیمارستانی کشف شد.

رحیمی افزود: با توجه به کشف تجهیزات جراحی در این عطاری، متصدی این واحد علاوه بر فروش دارو‌های غیرمجاز به صورت غیر قانونی نیز طبابت انجام می‌داد.

او تصریح کرد: قطعا برخورد سخت و بازدارنده‌ای با این دست متخلفان خواهد شد، چرا که سلامت مردم خط قرمز ماست و بازی با جان شهروندان شوخی بردار نیست.

رحیمی همچنین به شهروندان توصیه کرد: با اعتماد به هر فردی سلامت خود را به خطر نیاندازند و برای درمان بیماری حتما به مراکز درمانی مجاز مراجعه کنند.

رییس اداره نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: عطاری‌ها تنها مجاز به فروش عرقیجات و دارو‌های گیاهی آن هم توسط افراد متخصص در این زمینه هستند و فروش هر نوع دارویی در عطاری‌ها خلاف قانون است و با متخلفان برخورد می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز