پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به مسکن محرومان در گچساران

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۴:۴۹:۵۳
کد خبر: ۱۱۳۸۹۳۶
پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به مسکن محرومان در گچساران
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی محرومان در این شهرستان امسال پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حمدالله عباسپور افزود: برای احداث ۳۰۰ واحد مسکونی محرومان در این شهرستان ۲۲۵ میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافت که ۷۵ میلیارد ریال آن بلا عوض است.

وی بیان کرد: این میزان تسهیلات برای طرح ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی برای مناطق محروم و کمتر توسعه یافته گچساران در نظر گرفته شده که تاکنون ۲۰۰ واحد آن ساخته شده است.

عباسپور اظهار داشت: برای هر واحد مسکونی ۲۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی با سود پنج درصد در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این طرح برای بازسازی خانه‌های روستایی که از دوام کمتری برخوردارند و صاحبان آنها با دریافت تسهیلات بانکی قادر به بازسازی منازل خود نیستند در نظر گرفته شده است.

عباسپور ادامه داد: هم اکنون این تعداد واحد مسکونی با پیشرفت ۸۰ درصد در مناطق مختلف شهرستان در دست اجراست و برای پرداخت تسهیلات احداث مسکن محرومان گچساران، بانک‌های عامل تجارت، سپه و مسکن در نظر گرفته شده‌اند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: ۲ هزارو ۹۰۰ واحد مسکونی روستایی در این شهرستان تاکنون مقاوم سازی شده است. هفت هزار واحد مسکونی روستایی در گچساران وجود دارد.

وی اظهار داشت: متقاضیان روستایی که دارای واحد مسکونی غیر مقاوم یا بدون مسکن هستند می توانند برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بنیاد مسکن این شهرستان مراجعه و ثبت نام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز