مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان:

وجود ۱۳۴ تعاونی بانوان در استان زنجان

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۱:۱۲
کد خبر: ۱۱۳۹۳۸۱
وجود ۱۳۴ تعاونی بانوان در استان زنجان
محمد رضا یوسفی به تعاونی های بانوان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بانوان زنجانی در بحث تعاونی ها فعالیت خوبی دارند ولی باید فعالیت هایشان تسهیل شودو بیش از ۶۵ درصد از تعاونی های فعال در استان زنجان مختص بانوان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان از وجود 134 تعاونی بانوان با تعداد 1819 نفر عضو در استان زنجان خبر دادو گفت: این تعاونی ها تعداد 1668 نفر فرصت شغلی ایجاد کردند.به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان  محمد رضا یوسفی به تعاونی های بانوان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بانوان زنجانی در بحث تعاونی ها فعالیت خوبی دارند ولی باید فعالیت هایشان تسهیل شودو بیش از ۶۵ درصد از تعاونی های فعال در استان زنجان مختص بانوان است.

یوسفی تاکید کرد: تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند بنابراین باید به آنها توجه ویژه شود و لزوم توجه به تقویت تعاونی‌ها مورد تأکید اداره کل است و تاکنون اقدامات خوبی هم انجام گرفته است و این سازمان بر توسعه تعاونی ها در استان تاکید جدی دارد چرا که توجه به این امر مهم باعث توسعه اقتصاد استان می شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: توجه و تقویت تعاونی ها باعث ارتقای اقتصاد جامعه و کاهش فقر و آسیب های اجتماعی می شود چرا که تعاون بهترین ابزار برای خروج از فاصله طبقاتی است.

یوسفی تاکید کرد: هدف تعاونی ها بر خلاف سایر بنگاه های تجاری و اقتصادی دستیابی به ثروت و سود نیست بلکه تعاونی ها به دنبال بهبود شرایط زندگی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز