آمادگی کامل برای تامین سوخت مورد نیاز در مناطق زلزله زده سی سخت

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۸:۰۵
کد خبر: ۱۱۳۹۵۰۰
آمادگی کامل برای تامین سوخت مورد نیاز در مناطق زلزله زده سی سخت
سرپرست شرکت فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد از تامین سوخت مورد نیاز برای مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: سوخت لازم در شهر یاسوج و سی سخت در جایگاه های مخصوص در همان ساعات اولیه زلزله تامین شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛عزیزالله محمدی در خصوص آخرین وضعیت تامین سوخت مورد نیاز برای متقاضیان گفت: در شرایط حاضر سوخت کافی در شهر سی سخت ذخیره شده که این سوخت ها شامل نفت و فرآورده های دیگر است.

سرپرست شرکت فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آمادگی برای در اختیار قرار دادن سوخت به افراد متقاضی هستیم، بیان کرد: در شرایط حاضر مراجعه کننده ای برای دریافت سوخت نداشته ایم که درصورت نیاز مواد سوختی ذخیره شده در مخزن ها از طریق فروشندگی ها و با مراجعات مردم به آنها، سوخت مورد نیاز آنها تامین می شود.

وی با بیان اینکه فرآورده های نفتی در شهر سی سخت وکریک ذخیره وجود دارد، بیان کرد: در روزهای گذشته تقاضا در خصوص دریافت فراورده های سوختی در دیگر نقاط استان برای تامین نیازها صورت گرفت که مرتب به آنها ارسال می شود و در این رابطه مشکل خاصی وجود ندارد.

این مسئول در پایان افزود: سوخت لازم در  شهر یاسوج و سی سخت در جایگاه های مخصوص در همان ساعات اولیه زلزله تامین شد، در این رابطه مشکل خاصی وجود ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز