حضور گردان های تیپ ۴۸ فتح در منطقه زلزله زده

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۱۳۹۶۱۰
حضور گردان های تیپ ۴۸ فتح در منطقه زلزله زده
فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد از حضور گردان های امام حسین علیه السلام تیپ 48 فتح در منطقه زلزله زده سی سخت خبرداد و گفت: این گردان ها در کنار نیروهای سایر نهادها به خدمات رسانی می پردازند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح  کهگیلویه و بویراحمد که  در منطقه زلزله زده  سی سخت  حضور دارد  دقایقی قبل  در گفت و گو با خبرنگاران  اظهار کرد:گردان های امنیتی تیپ 48 فتح، در کنار سپاه شهرستان و نیروی انتظامی  بحث برقراری  امنیت منطقه به ویژه جاده های ورودی های شهر سی سخت را کنترل می کنند.

وی بیان کرد: 10 دستگاه آمبولانس تیپ 48 فتح همراه  با تیم امداد و انتقال و پزشک و پرستار  با تمام تجهیزات  از شب گذشته تاکنون در منطقه زلزله زده  سی سخت مستقر شده اند. 

سردار حکمتیان بیان کرد: سه دستگاه تانکر سوخت در خواست شد که دو تانکر به منطقه منتقل شدند و یک تانکر نیز آماده اعزام است.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: سه کمیته شامل  بازسازی، تغذیه و پشیبانی و اسکان در منطقه تشکیل شده اند که در هر سه کمیته  تیپ 48 فتح نیرو برای خدمات رسانی قرار داده است .

وی گفت: ماشین آلات مهندسی  تیپ 48 فتح نیز آماده اعزام به منطقه هستند  و چنانچه در کمیته عمران  مصوب شود ماشین الات مهندسی را  به منطقه  گسیل می کنیم.

سردار حکمتیان تصریح کرد: نانوایی هاسیار و آشپزخانه های سیار تیپ 48 فتح نیز آماده هستند و در صورت نیاز  منتقل خواهند شد که منتظر دستور کمیته هستیم .

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: برای برآورد میزان خسارت باید کمیته ارزیابی تشکیل شود اما بر اساس مشاهدات صورت گرفته خسارات جدی به خانه های قدیمی وارد شده و سایر منازل نیز خسارت هایی داشته اند . 

وی تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است و چند نفری زخمی شدند که شب گذشته برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند .

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا آخرین لحظه در کنار مردم هستیم و سپاه، بسیج  و تیپ 48 فتح برای مدیریت بحران در صحنه حضور دارند و هر جایی که احساس نیاز شود آماده هستیم  .

وی تاکید کرد: در حال حاضر اسکان اضطراری، چادر، وسایل گرمایشی و مواد غذایی از جمله نیازهای اساسی مورد نیاز مردم زلزله زده سی سخت است.

زمین لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ ریشتر شب گذشته (چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ، ساعت ۲۲:۰۵:۳۴ ) حوالی سی سخت مرز استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز