با وجود بارش برف و باران؛

تدام روانسازی ترافیک در محور‌های اصلی استان

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۶:۰۳
کد خبر: ۱۱۳۹۶۱۷
تدام روانسازی ترافیک در محور‌های اصلی استان
تردد کاربران جاده ای در همه محور‌های مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان گفت: با وجود بارش برف و باران که از دیشب در مناطق سردسیری و گرمسیری استان آغاز شده و تا کنون ادامه دارد همه محور‌های اصلی، فرعی و روستایی  استان باز است و تردد در این محورها ادامه دارد.

محمدحسین نصیری راد افزود: بارش‌ها در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد بصورت باران و در مناطق سردسیری این استان بصورت برف و باران است.

نصیری راد اضافه کرد: با توجه به آمادگی نیرو‌های راهداری و استقرار به موقع ماشین آلات راهداری در محور‌های برف گیر استان کار برف روبی، نمک پاشی و ماسه پاشی در این محور‌ها ادامه داشته و همه محور‌های برف گیر استان از جمله یاسوج به شیراز، یاسوج به کاکان و اقلید، یاسوج به سی سخت و یاسوج به سپیدار ودهدشت باز  و ترافیک در این محور‌ها روان است.

وی با بیان اینکه همه جاد‌های روستایی استان  هم باز است ادامه داد: تردد در جاده ۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد به علت خاکی و گلی بودن به سختی انجام می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ایی استان گفت: ۲۰۰ نیروی راهداری با بکار گیری ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در ۲۴ راهدارخانه ثابت و سیار استان آماده بازگشایی و خدمات رسانی به کاربران جاده ای در محور‌های استان هستند.

نصیری راد افزود: هم استانی ها در این روز‌های برفی و بارانی از سفر‌های غیر ضروری خودداری کرده و در صورت قصد سفر حتما وسایل گرمایشی مناسب و آذوقه تهیه کرده و خودروی خود را به تجهیزات لازم بویژه زنجیر چرغ مجهز کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز