خسارت میلیاردی زلزله به بخش کشاورزی در شهرستان دنا

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۲:۲۳
کد خبر: ۱۱۳۹۸۱۷
خسارت میلیاردی زلزله به بخش کشاورزی در شهرستان دنا
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد از وارد شدن خسارت اولیه ۹۵میلیارد تومان به بخش های کشاورزی در شهرستان دنا در پی زلزله اخیر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛الیاس تاج الدینی دینی در خصوص اخرین خسارات صورت گرفته به بخش کشاورزی شهرستان دنا گفت:از زمان لحظه وقوع زلزله تیم های ارزیابی این سازمان به شهرستان دنا که مرکز این زلزله بود اعزام و ارزیابی های تخصصی خویش را در حوزه های مختلف کشاورزی آغاز کردند.

وی افزود: در خصوص خسارت ها به به بخش شیلات بخش های از مزارع پرورش ماهی ما آسیب جدی دیدند که در حال ارزیابی است که متاسفانه بخشی از این مزارع به طور کلی تخریب شدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: ۹۵میلیارد تومان خسارت تا کنون براساس ارزیابی های اولیه صورت گرفته است که استخرها، ساختمان ها و گلخانه های شهرستان دنا وارد شده است.

وی در ادامه گفت:  در طرح های شیلات متاسفانه حجم خسارت بسیار بالا است و بخش زیادی از استخرها شکسته و مزارع پرورش ماهی نیز از بین رفتند.

تاج الدینی گفت: بدون شک تعداد خسارات بسیار بالا است که این حجم از خسارت به واسطه ریزش سنگ ها و تخریب استخرها صورت گرفته است .

وی تاکیدکرد: این فقط آمار خسارت یک آمار اولیه است و قطعا میزان خسارت ها در بازدید های میدانی که باتوجه به شرایط جوی کمی سخت است ادامه خواهد داشت و در گزارشات بعدی نیز به تفضیل تمام خسارت ها به طور دقیق برآورد و اعلام خواهدشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: تمام خسارت های اولیه هم به ستاد مدیریت بحران استان و وزارت جهاد کشاورزی اعلام و ارزیابی های میدانی نیز در حال انجام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز