اختصاص ۱۲میلیارد تومان تسهیلات روستایی به خراسان جنوبی

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۳:۵۱
کد خبر: ۱۱۴۰۲۴۸
اختصاص ۱۲میلیارد تومان تسهیلات روستایی به خراسان جنوبی
۱۲میلیارد تومان تسهیلات روستایی از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه٩٩ برای پرداخت به متقاضیان، به فرمانداری‌های خراسان جنوبی ابلاغ شد.
به گزارش برنا خراسان جنوبی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با اعلام این خبر در نشست بررسی وضعیت عملکرد بانک‌های عامل استان گفت: این اعتبار بر اساس جمعیت، نرخ بیکاری و ضریب محرومیت بین شهرستان‌های استان توزیع شده است.  

فرهادی افزود: اشتغال زایی برای جوانان و کارجویان در خصوص حل معضل بیکاری در مناطق روستایی، کمک به ماندگاری جمعیت در روستا‌ها با ایجاد زمینه‌های درآمدزایی برای مردم، کاهش مهاجرت به شهر‌ها و جلوگیری از توسعه حاشیه نشینی، از اهداف پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به متقاضیان مناطق روستایی است.

وی همچین با بیان اینکه از آغاز امسال ۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات روستایی به خراسان جنوبی اختصاص یافته است گفت: این اعتبارت از محل بودجه سال۱۳۹۹ با کارمزد ۴درصد و دوره بازپرداخت ۶۰ماهه است که از سوی بانک‌های عامل در قالب رفع نیاز‌های ضروری، خرید لوازم‌خانگی، ایجاد انشعابات آب، برق و گاز، اشتغال‌زایی و کمک معیشتی به ساکنان روستا پرداخت می‌شود.

وی متذکر شد: بانک‌های عامل متعهد شده اند تا پایان اسفند‌ماه امسال به تمام پرونده‌های معرفی‌شده رسیدگی و تسهیلات مربوطه را پرداخت کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: از آغاز امسال از محل سهمیه متمرکز معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری نیز، مبلغ ۹۵۰میلیون تومان ویژه قالیبافان، ایتام سادات، بانوان روستایی سرپرست خانوار و بسیج سازندگی در نظر گرفته شد که متقاضیان دریافت این تسهیلات، پس از شناسایی توسط نهاد‌های ذیربط، به بانک‌های عامل معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز