رئیس سازمان زندان‌ها:

۵ هزار پاسدار جذب سازمان زندان‌ها می‌شوند

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۹:۰۱
کد خبر: ۱۱۴۰۴۴۰
۵ هزار پاسدار جذب سازمان زندان‌ها می‌شوند
رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده ۵ هزار پرسنل پاسدار در سازمان‌های زندان‌های کشور جذب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمد مهدی حاج محمدی در نشست پرسش و پاسخ با کارکنان زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 5 هزار پرسنل پاسدار در سازمان‌های زندان‌های کشور جذب می‌شوند و در تلاش هستیم این اتفاق مبارک را سریع اجرا کرده و در راستای کاهش بار کاری پرسنل زندان های کشور گام برداریم.

وی با بیان اینکه کارکنان زندان‌ها باید در نقش مروج اسلام بوده و به پرورش اخلاق انسانی و اسلامی بپردازند، عنوان کرد: امام خمینی (ره) نیز فرمودند که زندان باید دانشگاه تربیتی، آموزشگاه نیکی‌ها و پرورشگاه خوبی‌ها باشد.

حاج‌محمدی خاطر نشان کرد: اگر هدفگذاری و تلاش ما بر تربیت و اصلاح اصول رفتاری افراد باشد، جامع ما را محترم شمرده و حرمت به حقی برای ما قائل خواهد شد.

رئیس سازمان زندان‌های کشورتاکید کرد: در روزهای گذشته که این لایحه در مجلس شورای اسلامی بررسی شد همکاران ما حضور داشته و با تهیه و توزیع بروشور حاوی اطلاعات این لایحه در راستای اشراف نمایندگان بر اهمیت و نیز سختی کار کارکنان زندان ها تلاش کردند.

گفت: در اولویت‌های دوازده‌گانه ما، اولویت اصلی رضایتمندی پرسنل است و این اعتنای ما نسبت به حقوق کارکنان و پرسنل زندان ها نشان از اهمیت این قشر در ایفای ماموریت‌های محول شده دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز