با پیگیری‌های رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی اتفاق افتاد:

افزایش زیرساخت‌های بهداشتی

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۳:۱۹
کد خبر: ۱۱۴۰۵۱۱
افزایش زیرساخت‌های بهداشتی
زیرساخت‌های بهداشتی خراسان جنوبی با پیگیری‌های رئیس مجمع نمایندگان استان از وزیر بهداشت، افزایش می‌یابد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: موارد و خواسته های مردمی و نیازهای استان در حوزه بهداشت و درمان به وزیر بهداشت ابلاغ شده و خبرهای خوبی برای استان در راه است.

آقای خسروی افزود: بیمارستان محلی مهرشهر بیرجند، بیمارستان خوسف، اورژانس هوایی، راه اندازی بستر پیوند کلیه در استان، و بیمارستان قهستان در حال پیگیری است که وزیر بهداشت قول اجرایی شدن آن را داه است.

وی گفت: زمین و هزینه ی بیمارستان قهستان توسط خیر آماده شده و بنیاد برکت نیز قول همکاری داده است و منتظر مجوز از وزارت بهداشت هستیم که وزیر این قول را داده است.

نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی همچنین از اعطای تسهیلات به جوانان در صورت تایید نهایی مجلس خبر داد و گفت: در کمیسیون تلفیق و بودجه1400 تسهیلات ویژه ای برای جوانان تازه ازدواج کرده در نظر گرفته شده که باید در صحن علی مجلس مطرح شود و شورای نگهبان تایید کند و قرار است وام مسکن جوانان تا 70میلیون افزایش یابد که این وام برای آقایانی که تا سن 27سال و خانم هایی  که تا سن 25سال اقدام به ازدواج کنند تا سقف 100میلیون تومان افزایش می یابد.

خسروی با بیان اینکه مجلس در بعد نظارتی جدی عمل می کند افزود: طرح تعقیب و تفحص از ایرانخودرو، دخانیات و بانکهای خصوصی به صورت جدی در حال انجام است و در کمیسیون های مختلف و صحن علنی مجلس از مسئولان سوال های مکرر شده است.

وی یادآور شد: با کمک قوه قضائیه به کمک مردم آمده و پی گیر خسارت مردم در بازار بورس نیز هستیم.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص بازگشایی بازارچه های مرزی نیز با وزیر خارجه مکاتبات انجام شده و موضوع و مشکلات مطرح شده است.

خسروی در خصوص اهمیت حضور در انتخابات نیز گفت: باید با حفظ وحدت بنا به فرمایش مقام معظم رهبری حضور حداکثری در انتخابات پیش رو داشته باشیم.

وی افزود: در خصوص مسائل سیاسی روز، مردم پیرو ولی فقیه و گوش به فرمان رهبری باشند و گول وعده های بی سرانجام و دروغین آمریکا و دشمنان را نخورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز