نقش انکارناپذیر پلیس در خدمت رسانی به زلزله زدگان سی ‌سخت

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۹:۱۰
کد خبر: ۱۱۴۰۵۴۸
نقش انکارناپذیر پلیس در خدمت رسانی به زلزله زدگان سی ‌سخت
فرمانده انتظامی استان خدمت رسانی شایسته و مطلوب به مردم را یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی برشمرد و گفت پلیس استان در خدمت رسانی مطلوب و شایسته به زلزله‌زدگان در شهر سی سخت نقشی انکارناپذیر دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگوی با خبرنگاران اظهار داشت: از همان لحظات اولیه وقوع زلزله، پلیس با حضور گسترده و چشمگیر خود در کنار سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، به یاری حادثه‌دیدگان شتافت تا زلزله‌زدگان هیچگونه دغدغه امنیتی نداشته باشند.

 وی افزود: همه باید متعهد و با جدیت هرچه تمام تلاش کنیم که در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم زلزله زده شهر سی‌سخت خدمت رسانی کنیم چراکه مردم ولی نعمتان و سرمایه‌های انسانی این کشور هستند.

 فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که با تلاش همه دستگاه‌های ذیربط به ویژه نیروی انتظامی نظم خاصی در مناطق زلزله زده شهر سی‌سخت برقرار شده تصریح کرد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده و حضور پلیس کوچک‌ترین مشکل و ناامنی در راستای تردد و تحویل کمک های مردمی به آسیب دیدگان از زلزله به وجود نیامده است.

 وی خاطر نشان کرد: بی شک  استقرار نیروهای پلیس در مناطق زلزله زده به منظور امدادرسانی به زلزله زدگان و مهیا کردن شرایط اسکان و تامین امنیت آنان تا ثبات کافی در آنجا برقرار شود، ادامه خواهد داشت.

مصطفایی در پایان حضور موثر در جمع زلزله زدگان شهر سی‌سخت را از جمله مصادیق بارز پلیس خدمتگزار برشمرد و خاطرنشان کرد: پلیس استان در خدمت رسانی مطلوب و شایسته به زلزله‌زدگان در شهر سی سخت نقشی انکارناپذیر دارد.

 

نظر شما