پیگیری مشکلات و خسارات ناشی از وقوع زلزله در حوزه فرهنگ و هنر شهر سی سخت

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۶:۴۵
کد خبر: ۱۱۴۱۲۰۲
پیگیری مشکلات و خسارات ناشی از وقوع زلزله در حوزه فرهنگ و هنر شهر سی سخت
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری مشکلات و خسارات ناشی از زلزله در حوزه فرهنگ و هنر شهر سی سخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمدعلی پیرسبزی در جلسه بررسی مشکلات حوزه فرهنگ و هنر شهرستان دنا و شهر سی سخت در پی زلزله 6/5 ریشتری افزود: باید با تمام توان خود در کنار مردم سی سخت و بویژه اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه بیش از 130 هنرمند که اغلب سرپرست خانوار می باشند در زلزله شهر سی سخت بشدت دچار آسیب و خسارت شده انده که نیاز فوری به کمک و مساعدت دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گزارش های اولیه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است افزود: با توجه به شرایط خاص منطقه و برودت هوای سرد دنا نیاز  فوری به چادر، پتو وسایل گرمایشی و خوراکی  وجود دارد .

وی در ادامه تصریح کرد: در اولین ساعات پس از وقوع زلزله در شهرستان دنا حضور یافته ایم و با حضور در سطح شهر سی سخت و  اماکن فرهنگی و هنری و همچنین منازل  هنرمندان از نزدیک مشکلات این عزیزان مورد ارزیابی قرار گرفت.

پیرسبزی خاطرنشان کرد: به منظور ارزیابی دقیق و  بیشتر  آسیب های ناشی از این زلزله ، صبح روز شنبه مجددا تیمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سرکشی و بررسی مشکلات حوزه فرهنگ و هنر که دچار آسیب  شده اند  به منطقه اعزام می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز