مدیرکل ورزش و جوانان خبرداد:

برای بازسازی ورزشگاه شهید چمران باید پیمانکار جدید انتخاب کنیم

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۰:۱۱
کد خبر: ۱۱۴۱۳۵۸
برای بازسازی ورزشگاه شهید چمران باید پیمانکار جدید انتخاب کنیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: در سفر وزیر ورزش به این استان چندین طرح از جمله پنج پروژه بزرگ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش برنا از اراک، عابد حقدادی در حاشیه آیین معرفی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه و بازدید از مجموعه های ورزشی فجر و سعید چمران  گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، سفر دکتر سلطانی فر به استان مرکزی تا ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: مجموعه طبقاتی زرندیه، خورشید خمین، سالن یک هزار نفری محلات و مجموعه ورزشی فجر و کفاش زاده در ساوه از جمله طرح های افتتاحی در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در مورد روند بازسازی ورزشگاه شهید چمران که باعث شد میزبانی مسابقات لیگ دسته اول کشور برای خوشه طلایی از دست برود، گفت:برای بازسازی چمن و تکمیل سایر ملزومات ورزشگاه شهید چمران باید پیمانکار جدیدی انتخاب کنیم زیرا پیمانکار کنونی دیگر حاضر به ادامه همکاری نیست.

وی افزود: با توجه به اینکه رقم قرارداد با پیمانکار کنونی مربوط به ۲ سال گذشته است و همچنین لحاظ کردن افزایش قیمت ها، امکان ادامه فعالیت برای او در شرایط فعلی میسر نیست.
وی اظهار داشت: پیمانکار از ما درخواست فعال سازی ماده ۴۸ پیمان کرد و ما هم ناگزیر باید ادامه روند بازسازی ورزشگاه شهید چمران را با پیمانکار دیگری انجام دهیم یا اینکه پیمانکار فعلی در مناقصه جدید شرکت کند.
حقدادی گفت: محدودیت های مالی یکی از مشکلات اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی است و در شهرستان ساوه هم با یک سوم منابع فعالیت می کنیم.
وی گفت: برای احداث زمین چمن و تجهیز مجموعه ورزشی فجر ساوه که قراداد آن ۲۵ میلیارد ریال است، حدود ۱۹ میلیارد ریال و حدود ۲۰ میلیارد ریال هم در مجموعه ورزشی چمران به پیمانکاران بدهی داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز