پرداخت ۱۰ میلیاردی سازمان بهزیستی کشور به مددجویان زلزله زده دنا

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۷:۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۱۴۱۸۱۶
پرداخت ۱۰ میلیاردی سازمان بهزیستی کشور به مددجویان زلزله زده دنا
مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 10 میلیارد ریال به مددجویان آسیب دیده از زلزله پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محسن مرادی مدیر کل بهزیستی استان در خصوص آمار مددجویان وابسته به بهزیستی در شهرستان دنا و همچنین اقدامات و تدابیر صورت گرفته برای خسارت دیدگان ناشی از زلزله زدگان مددجو گفت: در شهرستان دنا حدود 1408 نفر  مددجو بهزیستی وجود دارد که در حوزه مختلف اجتماعی، مددجو هستند.

مرادی با بیان اینکه 320 نفر از مددجویان در زلزله اخیر دچار مشکل شدند، گفت: از مددجویان آسیب دیده بازدید و ارزیابی صورت گرفت، که حدود 50 نفر از این افراد خانه های آنها آسیب جدی دیده و غیر قابل استفاده است و باید بازسازی کامل شود و مابقی موراد بخشی از ساختمان و اثاثیه منزل از طریق ثبت مشخصات آنها در فرم های مربوطه رسیدگی های لازم صورت خواهد گرفت.

وی به اعزم نماینده ویژه بهزیستی کشور به استان و منطقه زلزله زده دنا اشاره کرد و گفت: گزارشات و ارزیابی ها به سازمان بهزیستی کشور ارسال شد و بحث اقلام حمایتی را از طریق سازمان بهزیستی و استان های مختلف از طریق شناسایی مدجویان توزیع در دستور کار کار گرفت.

این مسئول در ادامه افزود: در روزهای گذشته رئیس سازمان بهزیستی کشور طی دستوری مبلغ 1 میلیارد و 100 میلیون تومان در قالب حمایت معیشتی و سه برابر مبلغ پرداختی هر مددجو به حساب آنها برای نیازمندی های ضروری واریز شد.

مرادی در پایان گفت: با جمع بندی گزارشات و ارسال ارزیابی ها سایر کمک های معیشتی به مددجویان صورت خواهد گرفت.

 

نظر شما