آیت الله عبادی امروز در دیدار با استاندار بیان کرد:

تکیه بر توان داخلی تنها راه پیشرفت کشور

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۹:۲۵
کد خبر: ۱۱۵۶۶۷۳
تکیه بر توان داخلی تنها راه پیشرفت کشور
نماینده ولی فقیه در استان: تنها راه پیشرفت و قوی شدن کشور تکیه به داخل و حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع تولید است.
به گزارش برنا خراسان جنوبی،  آیت الله عبادی امروز در دیدار با استاندار با اشاره به شعار سال گفت: امروز همه با هر سلیقه‌ای در کشور به این نتیجه رسیدند که تنها راه پیشرفت و قوی شدن کشور تکیه به داخل و حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع تولیدات است.
 
وی با بیان اینکه  پشتیبانی و حمایت از تولیدکنندگان باید طوری باشد که هر فرد به راحتی جرئت سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولیدی را داشته باشد افزود: چنانچه مسئولان موانع پیش روی سرمایه‌گذاران را برندارند آنها به جای سرمایه‌گذاری در تولید به سوی دلالی و واسطه گری روی خواهند آورد و کار دولت و مردم را دچار مشکل خواهند کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان به گرانی‌ها و کمبود برخی اقلام در چند ماه گذشته در استان و کشور اشاره کرد و گفت:مسئولان با یک برنامه ریزی دقیق و منظم میزان مصرف برخی کالا‌های اساسی در داخل کشور و صادرات آن را برآورد کنند و به همان اندازه تولید صورت گیرد تا کمبود یا مازاد کالا را در بازار شاهد نباشیم.
 
آیت الله عبادی با بیان این که مسئولان به فرمایشات رهبری عمل کنند تا از این مشکلات فائق آییم گفت: بیانات‌رهبری کاملاً راهگشاست و عمل به آن می‌تواند کام مردم را شیرین کند.
 
آیت ا... عبادی با اشاره به انتخابات پیش روی در خرداد۱۴۰۰ گفت: انتخابات مسئله سرنوشت مردم است که باید معیار‌ها به درستی برای مردم تعیین شود تا شخصی سر کار بیاید که مصلحت جامعه را به سمت پیشبرد اهداف مقدس انقلاب و جامعه اسلامی سوق دهد.
 
آقای ملانوری استاندار هم با اشاره به نامگذاری سال اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال تولید پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها گفت: شعار سال برای همه مسئولان استان یک منشور رفتاری اخلاقی گفتاری و چراغ راه است.
 
وی افزود: همه مسئولان باید در استان برای رفع موانع تولید پشتیبانی از کارگاه‌های تولیدی و صنایع و همه تولیدکنندگان گام بردارند.
آقای ملانوری به فرایند انتخابات اشاره کرد و گفت: علیرغم تبلیغات دشمنان برای عدم حضور و ثبت نام داوطلبان در همه حوزه‌های انتخابیه بیش از حد نصاب معمول ثبت نام انجام شده است.
 
وی گفت: حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات حمایت از نظام و انقلاب و رهبری که اطمینان داریم مردم همچون دوره‌های قبل با مشارکت بالای خود خواهند درخشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز