رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:

روزانه بیش از ۲۰۰ تن گوشت مرغ گرم در استان مرکزی توزیع می شود

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۲:۲۰:۲۸
کد خبر: ۱۱۵۶۷۵۳
روزانه بیش از ۲۰۰ تن گوشت مرغ گرم در استان مرکزی توزیع می شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: توزیع روزانه بیش از ۲۰۰ تن گوشت مرغ به صورت گرم برای تنظیم بازار و نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف این استان آغاز شد.

به گزارش برنا از اراک ، سعید جعفری‌ کرهرودی افزود: برآورد مصرف روزانه مرغ در استان مرکزی حدود ۸۰ تن است اما، تقاضا برای این ماده پروتئینی  از آخرین هفته اسفند ماه پارسال افزایش یافته و به روزی ۲۰۰ تن رسیده است که این مهم به گرانی و کم شدن گوشت مرغ در بازار انجامیده است.

وی ادامه داد: با مصوبه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی توزیع گوشت مرغ به صورت گرم از  پنجم فروردین‌ماه جاری در استان کلید خورده و این رویه تا تثبیت بازار و کاهش تقاضا در نقاط مختلف استان به خصوص مناطق حاشیه‌ای شهرها ادامه می‌یابد. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: قیمت مصوب هر کیلوگرم گوشت مرغ براساس ستاد تنظیم بازار کشور ۲۰۴ هزار ریال تعیین شده اما، به‌دلیل جلوگیری از تخلف در توزیع ،این کالای اساسی اکنون با قیمت هر کیلوگرم ۲۵۸ هزار ریال عرضه می‌شود. 

جعفری کرهرودی بیان کرد: روزانه بیش از ۳۰۰ تن گوشت مرغ گرم در استان تولید می‌شود که بیش از ۲۰۰ تن در استان توزیع و بقیه به استان‌ها همجوار صادر می‌شود. 

وی تاکید کرد: گوشت مرغ منجمد نیز به میزان کافی در استان مرکزی ذخیره‌سازی شده که در صورت کمبود احتمالی و یا لزوم مداخله ویژه برای تثبیت قیمت‌ها در استان توزیع می‌شود. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تاکید کرد: بر اساس برنامه پیش‌بینی شده گوشت مرغ در حد نیاز برای استان وجود دارد و در این راستا جای نگرانی نیست. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز