امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی به ۲۱۱ حادثه دیده

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۸:۳۸:۲۷
کد خبر: ۱۱۵۶۹۳۳
امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی به ۲۱۱ حادثه دیده
نیروهای هلال احمر استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون به ۲۱۱ حادثه دیده امداد رسانی کردند.
به گزارش برنا خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی که از ۲۵ اسفند ۹۹ آغاز شده تاکنون نیروهای امدادی به ۶۱ مورد حادثه امداد رسانی کردند که از این تعداد ۴۹ مورد حادثه جاده ای، هفت مورد حادثه شهری، دو مورد حادثه کوهستان ، یک مورد غرق شدگی و دو مورد سیل ،آبگرفتگی و حضوری بوده است.
 رضایی با بیان اینکه در این مأموریت‌ها به ۲۱۱ حادثه دیده امدادرسانی شده است، افزود: ۱۶۸ نفر در حوادث جاده‌ای، ۱۹ نفر حوادث شهری، ۱۷ نفر در حوادث کوهستان و هفت نفر در دیگر حوادث خدمات دریافت کرده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از نجات ۴۵ نفر توسط نیرو‌های امدادی در همین مدت خبرداد و گفت: هشت مورد هم عملیات فنی رها سازی در حوادث ترافیکی انجام شده است.
وی با بیان اینکه  در طرح نوروزی امسال ۲۰۴ نیروی عملیاتی در قالب ۸۰ تیم به این حوادث امدادرسانی داشته اند، افزود: همچنین ۷۹ خودروی امدادی شامل ۴۸ دستگاه آمبولانس و ۳۱ دستگاه خودرو نجات در این حوادث خدمات رسانی می کنند.
رضایی گفت:  شهرستان‌های نهبندان و طبس با ۱۳ مورد حادثه بیشترین وقوع حوادث در این مدت را ثبت کردند.
وی از غربالگری مسافران در پایانه مرزی ماهیرود خبرداد و افزود: تاکنون ۱۴۷ نفر برای بیماری کرونا غربالگری شدند که خوشبختانه مورد مثبتی از این بیماری مشاهده نشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز