استاندار خراسان جنوبی:

انتخابات یک حماسه سیاسی بزرگ است

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۳:۵۷
کد خبر: ۱۱۵۸۲۱۰
انتخابات یک حماسه سیاسی بزرگ است
استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: انتخابات، یک حماسه سیاسی بزرگ است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ ملانوری با تأکید بر این مطلب در همایش فرمانداران استان به جدول زمان بندی انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و از اقدامات صورت گرفته تا این لحظه گفت.
وی با اشاره به چهار محور اصلی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در انتخابات خاطرنشان کرد: دو اصل امنیت و سلامت انخابات به طور مستقیم به عهده ما به عنوان مجریان انتخابات است لیکن در بحث رقابت و مشارکت اگر چه به صورت مستقیم نقشی نداریم اما می توانیم با مدیریت درست در این دو اصل هم تأثیرگذار باشیم.
استاندار با تأکید بر رعایت اصل بیطرفی توسط مجریان انتخابات در برگزاری انتخاباتی سالم و امن گفت: در انتخابات اسفند ۹۸ هیچ کدام از همکاران ما درگیر مراجع قضای نشده اند که این نشان دهنده اهتمام همه در رعایت قانون است.
ملانوری متذکر شد: منافع نظام در برپایی انتخاباتی سالم، با مشارکت بالای مردم، رقابت جدی، شکل گیری شوراها در تمامی شهرها و روستاها، انتخاب رئیس جمهوری مقتدر با رأی حداکثری است.
وی درخصوص تکلیف مسئولان در جریان انتخابات گفت: فرمانداران، بخشداران، شهرداران و مدیران باید تریبون دار نظام باشند و برای ایجاد نشاط سیاسی در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه اقدام نمایند.
استاندار تصریح نمود: یکی از مهمترین راه های ایجاد نشاط سیاسی، روشنگری و آگاه سازی مردم از اقدامات و برنامه هاست.
ملانوری افزود: در شرایط فعلی که دشمن به دنبال بی اعتمادسازی است باید با اطلاع رسانی درست، مردم را در جریان اقدامات انجام شده قرار دهیم تا فرصت سمپاشی را از دشمنان بگیریم.
وی تأکید کرد: خسارت جنگ روانی دشمن، بی اعتمادی و بی انگیزگی است.
استاندار اظهار داشت: این نکته را باید مدنظر داشته باشیم که همه در اردوگاهی مشغول خدمت هستیم که فرماندهی آن را رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به عهده دارند و تدوام حرکت رو به رشد این اردوگاه، دست ماست.
ملانوری متذکر شد: کسانی که با اشاعه اخبار نادرست باعث یأس و ناامیدی می شوند نیز باید بدانند که خارج این اردوگاه نیستند.
وی ادامه داد: دولت که باید بر اساس اهداف نظام شکل بگیرد، با رأی بالای مردم است که قدرت می گیرد و توانایی و اقتدار دارد، در حالی که یأس و ناامیدی بر میزان مشارکت مردم تأثیر منفی داشته، بر توانایی دولت نیز تأثیر نامطلوب دارد.
به گفته وی؛ رسانه ها هم باید در زمینه نشاط بخشی به جامعه کمک کنند تا انتخاباتی پرشور و باشکوه و توأم با نشاط برگزار شود.

 

نظر شما