با حضور وزیر ورزش و جوانان رقم خورد:

افتتاح سالن ورزشی روستای جوخواه در شهرستان طبس

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۲۱:۵۱:۱۱
کد خبر: ۱۱۵۸۶۵۶
افتتاح سالن ورزشی روستای جوخواه در شهرستان طبس
با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار خراسان‌ جنوبی، سالن ورزشی روستای جوخواه در شهرستان طبس به بهره برداری رسید.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، در جریان حضور ملانوری استاندار و دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در جوخواه، سالن ورزشی این روستا افتتاح شد.
احداث سالن ورزشی روستای جوخواه با هزار و ۴۵۰ مترمربع مساحت از سال ۹۳ در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گرفته است.
برای اجرای این پروژه ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
این مراسم با حضور حجةالاسلام نصیرایی، نماینده مردم شریف شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و جمعی از مدیران کل استانی و مسئولان شهرستانی همراه بود.
جوخواه، مرکز دهستان منتظریه، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان طبس است که بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ تعداد ۴۵۰ خانوار معادل هزار و ۲۹ نفر جمعیت دارد و با وجود قلعه ای قدیمی با ۷ برج و بارو، بافت قدیمی، حمام، مسجد، آب انبار، کاروانسرا و کال جنی از مناطق گردشگری استان به شمار می رود.
شایان ذکر است؛ بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در جریان سفر استاندار خراسان جنوبی، وزیر ورزش و جوانان و معاون این وزارتخانه به شهرستان طبس(طی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین) ، در مجموع ۱۲ پروژه به مساحت ۵۱ هزار و ۱۲۰ مترمربع و با هزینه کرد ۱۴۰ میلیارد ریال افتتاح می شود. از مجموع این پروژه ها، تعداد ۵ پروژه سرپوشیده و ۷ پروژه روباز هستند. تعداد ۶ پروژه در حوزه روستایی و ۶ پروژه نیز در شهرهای تابعه شهرستان احداث شده اند،  ۵ پروژه نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز