خار چشم ورزش و جوانان خراسان جنوبی، دو سال دیگر برداشته می شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۵:۴۲
کد خبر: ۱۱۵۸۶۶۰
مدیرکل ورزش و جوانان از سالن 2000متری فردوس به عنوان خاری در چشم حوزه ورزش و جوانان یاد کرد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در بازدید وزیر ورزش و جوانان از سالن ۲۰۰۰ متری فردوس، از این پروژه به عنوان خاری در چشم حوزه ورزش و جوانان استان یاد کرد و افزود : این پروژه به عنوان یک زیرساخت قهرمانی ، مطالبه مکرر بیش از یک دهه مردم شهرستان فردوس است که با توجه به ملی بودن آن باید در تخصیص ها دیده شود تا بعد از گذشت ۱۲ سال بتوانیم آن را در سال آینده در اختیار جوانان و ورزشکاران شهرستان قرار دهیم .

عزیزی این پروژه  را اولویت اول ورزش شهرستان دانست که از سال ۸۸ با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن  ۷۰ میلیارد اعتبار لازم است .

رجب زاده ، رئیس هیات فوتبال شهرستان نیز از نبود یک چمن استاندارد در فردوس که روزگاری فوتبال آن در خراسان بزرگ حرفی برای گفتن داشته است گفت و افزود : دو سال است  زمین چمن طبیعی تختی را برای چمن مصنوعی که قول داده اند از بین برده ایم و آماده نصب چمن مصنوعی کرده ایم که خبری از آن قول و قرارها نسیت . 

رئیس شورای شهر فردوس نیز  به قول رئیس وقت فدراسیون فوتبال در جمع مردم برای تامین چمن مصنوعی تختی اشاره کرد و خواستار عملیاتی شدن آن شد. 

نماینده مردم استان در شورای عالی شهرستان‌ها، خواستار معافیت ورزشکاران و تیم های ورزشی خراسان جنوبی از پرداخت حق ورودی در مسابقات کشوری شد. 

اکبری افزود: به دلیل نبود حمایت کننده خصوصی،  معمولاً تیم های شهرستان ها از بودجه های شهری استفاده می کنند و این امکان را ندارند که برای ورود به مسابقات حق ورود پرداخت نمایند.

رئیس شورای شهر فردوس، ضمن اشاره به فرسوده بودن زیرساختهای ورزشی شهرستان،   پیست موتور سواری، دیوار کوهنوردی، چمن مصنوعی مجموعه جوادالائمه، احداث گود زورخانه را از دیگر مطالبات مردم شهرستان فردوس برشمرد و خواستار توجه به این مطالبات شد. 

شایان ذکر است  در این بازدید مقرر گردید  وزارت ورزش و جوانان و استانداری خراسان جنوبی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل  پروژه سالن 2000متری  را تامین نمایند تا بلاخره دردهه دوم احداث، این پروژه به بهره برداری برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز