در جریان سفر معاون امورحقوقی،مجلس و امور استان ها:

بازدید از استخر شنا شهرستان خوسف

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ - ۰۸:۴۱:۱۷
کد خبر: ۱۱۵۸۷۰۵
معاون امور حقوقی،مجلس و امور استان ها وزیر ورزش و جوانان از استخر شنا شهرستان خوسف بازدید کرد.

معاون امور حقوقی،مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان  صبح جمعه ۱۳فروردین در ادامه بازدید از پروژه‌های در دست احداث استان خراسان جنوبی از پروژه‌های ورزشی در حال ساخت نیز از جمله پروژه‌های استخر بازدید کرد.

دکتر جمشید تقی زاده در این بازدید از روند اجرای پروژه‌های ورزشی استخر شهر خوسف مطلع و در جریان پیشرفت آنها قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی در این بازدید با بیان اینکه استخر   این پروژه در سال ۹۰ آغاز شده است و از وجود پروژه‌های ورزشی متعدد در این استان نام برد

عزیزی ادامه داد: از جمله پروژه‌های تعریف شده در استان می توان به پروژه استخر در شهرستان‌خوسف اشاره کرد که ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان محل تامین اعتبارات مورد نیاز این پروژه را اعتبارات استانی ۲۷صدم درصد عنوان کرد و افزود: مجموع اعتبارت مورد نیاز برای این پروژه ۱۰ میلیارد تومان است که تا کنون حدود ۴ میلیارد تومان آن هزینه شده و برای تکمیل این پروژه ۳ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

حسن عزیزی، روند اجرای پروژه های مذکور را کند دانست و گفت: به دلیل کمبود اعتبارات مالی این پروژه ها با روند کندی در حال اجراست.

معاون امورحقوقی،مجلس و امور استان ها در این سفر بیان کرد اتمام پروژه فقط یک عزم جدی را می طلبد که قطعا میتوان تا پایال دولت آن را به اتمام رساند.

و اعلام کرد در اولین فرصت برنامه عملیاتی فوری به ما اعلام کنین تا ماهم در برنامه ها جا بدهیم.

و قطعا قول می دهیم در برنامه جمع بندی که با استاندار خراسان جنوبی برگزار می سود ما این پروژه مطرح خواهیم کرد تا ان شاالله این کار به تعویق نیفتد باتوجه به نگاه ویژه وزیر محترم با وجود اینکه ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد قطعا نگاه ویژه ای بهش خواهند داشت. همچنین در این بازدید مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان و نماینده محترم مردم بیرجند ،درمیان، خوسف در مجلس شورای اسلامی دکتر تقی زاده را همراهی کردند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز