با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان:

۲۵ خانه ورزش روستایی تجهیز شدند

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۰:۳۷
کد خبر: ۱۱۵۹۴۸۷
۲۵ خانه ورزش روستایی تجهیز شدند
کاروان نشاط و امید برای تجهیز ۲۵ خانه ورزش روستایی در چهارمین روز سفر معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی اعزام شد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، آیین اعزام تجهیزات ورزشی 25 خانه ورزش روستایی با اعتبار بیش از چهار میلیارد ریال با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی در استادیوم آزادی برگزار گردید.

همچنین امروز تعداد ۶ خودروی پژو ۴۰۵ به ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های بیرجند، سرایان، سربیشه، نهبندان، قاینات و طبس تحویل شد. این خودروها با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال خریداری شد و در اختیار ادارات شهرستان‌ها قرار گرفت.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر ورزش و جوانان که یازدهم فروردین همراه وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی آمد، در چهارمین روز سفرش با همراهی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی به شهرستان‌های مرزی نهبندان و سربیشه سفر کرد.

چند طرح عمرانی ورزشی با حضور "جمشید تقی‌زاده" در این ۲ شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: زمین چمن مصنوعی روستای طبسین نهبندان امروز افتتاح شد که برای ساخت این زمین چمن مصنوعی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع، ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

حسن عزیزی افزود: عملیات اجرایی سالن ورزشی سرپوشیده روستای چاهدراز با اعتبار ۲ میلیارد تومان و عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی روستاهای دهسلم، سهل آباد، ابراهیمی، مهل آباد و طارق با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان نهبندان آغاز شد.

وی بیان کرد: همچنین زمین چمن مصنوعی روستاهای نازدشت و ماخونیک شهرستان سربیشه با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و به طور همزمان عملیات احداث زمین چمن مصنوعی روستاهای ماهیرود و مختاران با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: خانه جوان شهر سربیشه نیز با اعتبار ۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

نماینده‌ مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: از محل اعتبارات مسوولیت‌های اجتماعی وزارت نفت ۴۲ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی نهبندان و سربیشه اختصاص یافته است.

مصطفی نخعی افزود: امیدواریم با قول‌های گرفته شده از وزارت نفت، روند احداث زمین‌های ورزشی با هدف افزایش سرانه فضاهای ورزشی نهبندان و سربیشه تسریع شود.

وی خواستار افزایش تعداد خانه‌های ورزش روستایی با توجه به پراکندگی جمعیت شهرستان‌های نهبندان و سربیشه و همچنین تلاش بیشتر وزارت ورزش و جوانان برای احیای ورزش‌های بومی و محلی همچون شترسواری در این شهرستان‌ها شد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری و سربیشه در ۶۶ کیلومتری بیرجند است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز