کاهش ۸۰ درصدی بازدید از موزه‌های خراسان جنوبی

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۲:۱۱
کد خبر: ۱۱۵۹۵۷۵
کاهش ۸۰ درصدی بازدید از موزه‌های خراسان جنوبی
بازدید از موزه‌های خراسان جنوبی در نوروز امسال در مقایسه با نوروز ۹۸، ۸۰ درصد کاهش داشت.
به گزارش برنا خراسان جنوبی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی گفت: از ۳۰ اسفند ۹۹ تا ۱۳ فروردین امسال، ۳ هزار و ۴۱۵ نفر ار موزه‌های استان بازدید کردند.

رمضانی با بیان اینکه در نوروز ۹۹ تمامی موزه‌های استان به دلیل کرونا تعطیل بود، افزود: موزه‌های استان در نوروز ۹۸، ۱۴ هزار و ۷۲۵ نفر بازدیدکننده داشت.

وی با اشاره به اینکه بیشترین بازدید‌ها نوروز امسال مربوط به موزه‌های بیرجند و سپس موزه‌های سرایان، طبس، قاین و فردوس بوده است گفت: موزه باستان‌شناسی بیرجند با هزار و ۲۷۱ نفر بیشترین بازدیدکننده را داشت.

موزه مردم‌شناسی بیرجند نیز با هزار و ۱۵۰ نفر و موزه مشاهیر و مفاخر استان واقع در باغ و عمارت جهانی اکبریه، با ۴۲۳ نفر بازدید کننده نیز در جایگاه بعدی قرار داشتند.
 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی افزود: در نوروز امسال همچنین ۸۰۳ هزار و ۲۳۳ نفر از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی استان بازدید کردند.
 
رمضانی گفت: در این مدت ۳۱۱ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام که ۷۳ فقره تذکر، ۶۴ مورد تشویق و ۱۳ اخطار کتبی به صاحب این اماکن داده شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز