خسارت ۱۲۵ میلیارد ریالی تندباد به چهارمحال و بختیاری

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۰:۴۸:۱۷
کد خبر: ۱۱۵۹۶۴۴
خسارت ۱۲۵ میلیارد ریالی تندباد به چهارمحال و بختیاری
سرپرست اداره‌ کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: وزش باد شدید و تندباد در روزهای اخیر حدود ۱۲۵ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های مختلف این استان وارد کرد.

به گزارش برنا؛ خسرو کیانی، سرپرست اداره‌ کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه گفت: این میزان خسارت براساس برآورد و اعلام دستگاه‌های اجرایی مرتبط عضو ستاد بحران و فرمانداری‌های شهرستان‌های ۱۰ گانه استان تهیه شده است.

او افزود: پیگیری‌های لازم برای جبران بخشی از خسارت‌های تندباد اخیر در دستور کار اداره‌کل مدیریت بحران استانداری قرار دارد.

وزش باد شدید و تندباد از چهارشنبه شب چهارم فروردین‌ماه جاری آسمان چهارمحال و بختیاری را درنوردید و خسارت‌هایی به بخش‌های مختلف این استان وارد کرد.

به‌دنبال وزش شدید تندباد، تعدادی از تابلوهای راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در شهرها، تورهای پرورش ماهی در قفس کارون چهار و برخی درختان دچار آسیب شد

وزش باد شدید همچنین به نمای برخی ساختمان‌ها که نظارت‌های فنی را رعایت نکرده‌اند، مانند نماهای کامپوزیت آسیب وارد کرد.

بیشترین سرعت وزش باد در تندباد اخیر در شهرکرد ۸۶، در بروجن ۷۶، در لردگان ۵۸، در کوهرنگ ۸۶، در اردل ۷۵، در فارسان ۱۰۴، در فرخ‌شهر شهرستان شهرکرد ۸۳، در سامان ۱۰۱، در بن ۱۰۸، در شلمزار مرکز شهرستان کیار ۹۰، در بلداجی شهرستان بروجن ۸۶، در ایلبگی شهرستان سامان ۱۲۲، در سورشجان شهرستان شهرکرد ۸۳، در دوآب‌صمصامی شهرستان کوهرنگ ۷۹ و در مال‌خلیفه شهرستان لردگان ۴۰ کیلومتر بر ساعت بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز