استقرار یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در شهرستان نهبندان

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۰:۵۹:۴۸
کد خبر: ۱۱۵۹۶۷۱
استقرار یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در شهرستان نهبندان
یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به دلیل افزایش حوادث ترافیکی در محور بیرجند- نهبندان- زاهدان تا اطلاع ثانوی برای پوشش حوادث در شهرستان نهبندان مستقر شده است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ایام تعطیلات نوروزی متاسفانه بر خلاف سال گذشته شاهد افزایش سوانح و حوادث ترافیکی بودیم بر همین اساس برای مدیریت این گونه حوادث امکانات و تجهیزات طبق روال گذشته بر اساس نیاز بین شهرستان‌های استان جابجا میشود.

دکتر جلال احمدی افزود: استان خراسان جنوبی دو دستگاه اتوبوس آمبولانس دارد که یک دستگاه در مرکز استان و دستگاه دیگر در شهرستان فردوس مستقر هستند.

وی افزود: به دلیل افزایش حوادث ترافیکی در محور بیرجند- نهبندان- زاهدان و همچنین کمک به اورژانس بیمارستان شهید آتشدست که فضای محدودی دارد تصمیم بر این شد که یک دستگاه اتوبوس آمبولانس تا اطلاع ثانوی برای پوشش حوادث در شهرستان نهبندان مستقر باشد و بنابراین اتوبوس آمبولانس شهرستان فردوس به شهرستان نهبندان منتقل شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: امکانات درمانی موجود در خراسان جنوبی متعلق به کل استان است و در سنوات قبل هم این اتفاق افتاده که بسته به نیاز امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و حتی نیرو‌های متخصص را جابجا کردیم.

دکتر احمدی با بیان اینکه خراسان جنوبی کمبود آمبولانس و اتوبوس آمبولانس دارد گفت: پیگیری‌های لازم در حال انجام است تا با تامین این کمبود‌ها در سایر شهرستان‌ها هم به اندازه کافی آمبولانس و اتوبوس آمبولانس مستقر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز