برگزاری جلسه سه شنبه ها با جوانان

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۱۶۱۲۳۴
برگزاری جلسه سه شنبه ها با جوانان
سه شنبه هر هفته جلسه ای با حضور حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان، مهدی قناد سرپرست معاون امور جوانان و اعضای سازمان های مردم نهاد در خانه جوان با موضوعات مربوط به جوانان برگزار می شود .
به گزارش برنا خراسان جنوبی، حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان استان در این جلسه گفت : با توجه به اینکه زیر ساخت های مختلفی در حوزه سازمان های مردم نهاد دارند می بایست اعضای سمن ها بتوانند از آموزش های هنری و علمی بهره مند شوند و ما می توانیم از این ظرفیت در راستای اهداف و برنامه های جوانان استفاده کنیم .
 
حسن عزیزی ادامه داد : در تحقق بحث شعار امسال مقام معظم رهبری( مدظله العالی) که بحث تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، این ظرفیت ها را می توانیم پیش رو داشته باشیم و باید در تولید محتوا به موضوعاتی که اولویت جوانان است توجه داشته باشیم که از جمله در حوزه ازدواج و خانواده، در بحث بیانیه گام دوم انقلاب و این که ما چه مصداق های عینی را در قالب بیانیه گام دوم انقلاب می توانیم پیگیری کنیم این مهم می تواند یکی از مهمترین موضوعات باشد .
 
وی تصریح کرد : یکی از مهمترین موضوعاتی که باید خیلی به آن توجه داشته باشیم بحث ایجاد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا می باشد که باید بلاتردید این موضوع به ویژه با اولویت جوانان رای اولی و حضور حداکثری مشارکت مردم در انتخابات در حوزه جوانان مد نظر قرار گیرد .
 
حسن عزیزی با توجه به این که ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا آغاز شده است گفت : ما باید تلاش کنیم تا از جوانان علاقمند و با دانش که در روستاها هستند آن ها را به سمت عضویت در شوراها سوق دهیم تا ما بتوانیم آن جریان نخبه پروری در جوانان را دنبال کنیم .
 
وی افزود : بحث مشارکت حداکثری مردم در گرو آگاه سازی مردم به ویژه جوانان در انتخاب فرد اصلح می باشد و با توجه به شرایط و مباحثی که در جوانان وجود دارد ما باید به آن بپردازیم.

 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز