رئیس دانشگاه علوم پزشکی :

بیمارستان امیرکبیر سانتر دوم کرونا در اراک شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۱۶۱۳۴۸
بیمارستان امیرکبیر سانتر دوم  کرونا در اراک شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مرکز درمانی امیرکبیر اراک به علت تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان امیر المومنین (سانتر اصلی کرونا)، به عنوان مرکز دوم کرونایی انتخاب شد.

به گزارش برنا از اراک،  دکتر سید محمد جمالیان افزود: متاسفانه از آغاز پیک چهارم کرونا و تاختن کرونای انگلیسی بیمارستان امیرالمومنین(ع) به سرعت تکمیل شد و از امروز ۲ بخش از بیمارستان امیرکبیر در کنار سانتر اصلی خدمات درمانی به بیماران کرونایی ارائه می دهد.

وی تاکید کرد: ۶۰ تخت بیمارستانی در مرکز درمانی امیرکبیر برای افراد کرونایی در نظر گرفته شده و چنانچه این روند (عادی انگاری و عدم توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی) افزایشی و ادامه دار باشد، باید تدابیر ویژه ای برای افزایش بیمارستان های سوم و چهارم نیز اندیشیده شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: وضعیت خوبی پیش بینی نمی شود و به شدت از آینده نگران هستیم چرا که اگر این وضعیت استمرار داشته باشد در آینده ای نه چندان دور تخت عادی برای ارائه خدمت به بیماران کرونایی نخواهیم داشت.
جمالیان ادامه داد: ۶۰درصد نمونه‌های بیماران سرپایی مثبت گزارش شده و بدون تردید پرسنل و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک یک سال بی وقفه و بدون هیچ گونه استراحتی، در ارائه خدمت به مردم کوشا بودند که جای تقدیر دارد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: امید است با تعامل و همکاری مردم و تقویت پتانسیل های موجود بتوانیم موج چهارم را به خوبی کنترل کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز