رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۸:۰۸
کد خبر: ۱۱۶۸۹۸۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 122 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیمان نامدار در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان قزوین اظهار داشت: در بیست و چهار ساعت گذشته با پذیرش  122 بیمار جدید ، تعداد پذیرش در بیمارستان در استان قزوین به 680 نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 8 بیمار در اثر این ویروس جان خود را از دست داده اند، گفت: همچنین موارد تایید شده ویروس کرونا در استان قزوین به 639 نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآور شد: بیماران بدحال بستری در بخش مراقبت های ویژه نیز به 47 نفر رسیده است.

وی تصریح کرد: با کمک کادر درمانی و پزشکی در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 90 بیمار پس از بهبود از بیمارستانها ترخیص شده اند.

نامدار یادآورشد: از ابتدای ابتلای ویروس کرونا تاکنون 21 هزار و 575 بیمار در بیمارستانهای استان بستری شده و تحت مداوا قرار گرفته اند و تعداد فوتی ها نیز به یک هزار و 493 نفر رسیده است.

وی بیان کرد: همچنین تعداد موارد قطعی ابتلا در استان 48 هزار و 191 نفر بوده و تعداد موارد محتمل و مشکوک نیز 13 هزار و 210 مورد ثبت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزویم اظهارداشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا در استان تاکنون با تلاش کادر درمانی بیش از 17 هزار و 739 نفر از بیمارستانها ترخیص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهارداشت: از همه شهروندان انتظار داریم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، حتی الامکان در منزل بمانند و از تجمع و تردد در معابر عمومی خودداری کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز