شناسایی ۱۰ باشگاه ورزشی متخلف در شهرستان بیرجند

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۰:۳۰:۵۹
کد خبر: ۱۱۷۱۰۸۰
۱۰ باشگاه ورزشی متخلف در شهرستان بیرجند در راستای نظارت بر اجرای طرح محدودیت های کرونایی شناسایی و به دستگاه‌های نظارتی و مراجع ذیصلاح معرفی شدند.
به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون توسعه امور ورزش با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی زیر ذره بین نظارت اداره کل ورزش و جوانان قرار دارند گفت: پیرو اجرایی شدن مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا هر روزه از اماکن ورزشی در شهرستان‌های استان بازدید و با متخلفان مطابق دستورات توسط دستگاه‌های نظارتی برخورد می‌شود.
 
قطبی افزود: بر همین اساس در بازدید‌های صورت گرفته از اماکن و باشگاه‌های ورزشی شهرستان بیرجند، با وجود ابلاغ و اطلاع رسانی اداره کل و اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند و تذکرات کتبی و شفاهی ۱۰ باشگاه ورزشی به صورت علنی و پشت درهای بسته فعالیت داشته اند که به دستگاه‌های نظارتی معرفی و به زودی پلمپ خواهند شد.
 
وی ضمن تقدیر از مدیران باشگاه‌های ورزشی، روسای هیات‌های ورزشی و مدیران اماکن ورزشی که در این طرح همراهی می‌کنند، گفت:در راستای حفظ سلامت ورزشکاران و مردم با خاطیان به هیچ عنوان مماشات نخواهد شد و در صورت مشاهده فعالیت ورزشی قطعا باشگاه متخلف پلمب و در صورت تکرار، مجوز فعالیت باشگاه مذکور ابطال خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز