فرماندار خبرداد:

بازگشت محلات به وضعیت نارنجی کرونایی

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۰۹:۴۴:۴۶
کد خبر: ۱۱۷۱۱۴۱
بازگشت محلات به وضعیت نارنجی کرونایی
فرماندار شهرستان محلات گفت: این شهرستان از وضعیت قرمز کرونا عقب نشینی کرد و در جدیدترین رنگ بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با وضعیت نارنجی نمایش داده شده است.

به گزارش برنا از اراک ، محمدرضا ناظری در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به تغییر رنگ محلات گروه‌های شغلی یک و ۲ در این شهرستان مجاز به فعالیت هستند و فعالیت گروهای  شغلی سه و چهار مانند روزهای گذشته تعطیل است.

وی بیان کرد:  رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همکاری لازم با بازرسان از سوی دیگر اصناف که مجاز به فعالیت هستند ضروری است چراکه این وضعیت در محلات شکننده است.

فرماندار شهرستان محلات اضافه کرد: تردد خودروها با پلاک های غیربومی استان مرکزی در محلات ممنوع است و متخلفان مشمول جریمه می‌شوند و شهروندانی که خودروی آنان پلاک غیربومی استان را دارد باید با ارایه  مدارک سکونت، بیمه‌نامه خودرو ، کارت ملی و اشتغال در  محلات به پلیس راهور تردد داشته باشند.

ناظری با تقدیر از همکاری اصناف محلات در تعطیلی صنف خود و اجرای مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا گفت: از تمام شهروندان تقاضامی شود با توجه به وضعیت غیرمطلوب شهرستان درخصوص ابتلا به بیماری کویید۱۹ با رعایت موازین بهداشتی ابلاغی وتردد نکردن غیرضروری در کاهش زنجیره ابتلا نقش آفرین باشند.
وی تاکید کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و مطرح بودن احتمال شیوع سویه هندی  این ویروس، در صورت افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و قرمز شدن شهرستان، محدودیت های بیشتری در شهرستان اعمال می شود.

 

نظر شما