مدیر امور آزمایشگاه‌های استان:

یک‌هزار و ۲۰۰ تست کرونا در روز از شهروندان استان مرکزی انجام می شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۷:۵۱:۰۱
کد خبر: ۱۱۷۱۶۳۰
یک‌هزار و ۲۰۰ تست کرونا در روز از شهروندان استان مرکزی انجام می شود
مدیر امور آزمایشگاه‌های استان مرکزی گفت: روزانه یک‌هزار و ۲۰۰ تست تشخیصی ویروس کرونا در ۶ آزمایشگاه بخش دولتی و خصوصی در این استان انجام می‌شود.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر امیر وَرد افزود:  ۸۰۰ مورد از این تست‌های کرونا روزانه در آزمایشگاه‌های دولتی و ۴۰۰ تست در مراکز آزمایشگاهی بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: ۲ آزمایشگاه دولتی در اراک شامل کلینیک فوق تخصصی امام رضا(ع) و آزمایشگاه بیمارستان امیرالمومنین(ع)  اراک و چهار آزمایشگاه خصوصی در این کلانشهر به مراجعان برای خدمات تشخیصی ابتلا به ویروس کرونا فعالیت دارند.

مدیر امور آزمایشگاه‌های استان مرکزی گفت: تست آزمایشگاهی کرونا در هیچ یک از شهرستان‌های استان مرکزی انجام نمی‌شود و نمونه آزمایشگاهی از شهرستان‌ها به آزمایشگاهای مرکز استان ارسال و پس از ۴۸ ساعت جواب ارسال می‌شود.

دکتر وَرد افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان درحال راه‌اندازی آزمایشگاه تست کرونا در شهرستان محلات است که به‌زودی عملیاتی می‌شود.

وی اظهار داشت: مدت زمان جواب‌دهی به نتایج تست آزمایشگاهی  بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های مرکز استان کمتر از ۲۴ ساعت است و این اقدام  به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

مدیر امور آزمایشگاه‌های استان مرکزی گفت: هزینه آزمایشگاهی تست کرونا برای افرادی که از مطب‌های خصوصی مراجعه می‌کنند، آزاد و حدود سه میلیون ریال محاسبه می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز